Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-20@05:51:43 GMT

شخصیت «ملکه برفی السا» در عالم واقع

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۶۸۵/شخصیت_ملکه_برفی_السا_در_عالم_واقع

شخصیت «ملکه برفی السا» در عالم واقع

یک دختر نوجوان اهل فلوریدا به نام آنا فیت کارلسون هجده ساله شباهت بسیار زیادی به شخصیت ملکه السا در فیلم انیمیشنی یخ زده دارد. او یک سال پیش، عکسی از خود را در کنار شخصیت انیمیشنی السا در شبکه اجتماعی منتشر کرد و اکنون با خیل عظیم قراردادهای مدلینگ و مصاحبه های تلویزیونی روبه رو شده است.

 به گزارش جنوب نیوز، یک دختر نوجوان اهل فلوریدا به نام آنا فیت کارلسون هجده ساله شباهت بسیار زیادی به شخصیت ملکه السا در فیلم انیمیشنی یخ زده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک سال پیش، عکسی از خود را در کنار شخصیت انیمیشنی السا در شبکه اجتماعی منتشر کرد و اکنون با خیل عظیم قراردادهای مدلینگ و مصاحبه های تلویزیونی مواجه شده است.

او در صفحه اینستاگرام خود بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد و توانسته فرصت های شغلی زیادی برای خود پیدا کند.

آنا که تاکنون تنها در محله خودشان به شهرت رسیده بود پس از ظاهر شدن در مجلات و تلویزیون، شهرت بین المللی پیدا کرد و حتی به یکی از مهمانی های سلطنتی در امارات متحده عربی دعوت شد.

او در مصاحبه با یکی از مجلات گفت: من هنوز هم از اتفاقی که افتاده بسیار متحیرم، و به گزارش نیک صالحی احساس می کنم در یک قصه پریان زندگی می کنم و باورم نمی شود که این اتفاق برای من و خواهرم افتاده است.

او از زمان شهرتش از سال گذشته از چهره خود به این شخصیت کارتونی برای سرگرم کردن و خوشحال نمودن کودکان سرطانی بدون اخذ هزینه استفاده کرده است.

آنا همچنین با خواهرش لکسوس که لباسی مشابه پرنسس آنا (خواهر السا در انیمیشن یخزده) را می پوشد همانند یک تیم کار می کنند.

منبع: ایران ناز

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۶۸۵/شخصیت_ملکه_برفی_السا_در_عالم_واقع را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: