Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:17:14 GMT

ميس فيت و توليد دستبند سلامتي Flare با قيمت 60 دلاري

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۶۸۶/میس_فیت_و_تولید_دستبند_سلامتی_flare_با_قیمت_۶۰_دلاری

خبرگزاري آريا - هستند کساني که دوست دارند گجت شان تنها يک کار و آن هم به صورت تخصصي انجام دهد. دست بند ردياب سلامتي «Flare» محصول «ميس فيت» (Misfit) دقيقاً مناسب همين افراد است.
اين پوشيدني هوشمند 60 دلاري هيچ امکان اضافه اي جز رديابي فعاليت هاي بدني و رفتار هاي روزانه شما ندارد، بنابراين مجبور نيستيد تا مبلغ زيادي را بابت قابليت هايي بپردازيد که نياز چنداني به آنها نداريد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


Flare مي تواند تعداد قدم ها، فاصله دويده شده، ميزان کالري مصرفي و کيفيت و مدت خواب شما را رديابي کند. به علاوه اين که مي توانيد از طريق صفحه لمسي آن کنترل پخش موسقي و چند قابليت محدود ديگر را در دست بگيريد.

اگر به دنبال قابليت هاي بيشتر و متنوع تر هستيد، مي توانيد به سراغ ديگر محصولات ميس فيت مثل ردياب هاي 100 دلاري «Ray» و «Shine» برويد.
در اين رنج قيمت گزينه هاي چنداني براي رقابت وجود ندارد. تنها مي توان به مي بند 2 شيائومي با قيمت 35 دلاري يا «Withings Go» با قيمت 47 دلاري اش اشاره کرد که البته هردوي آنها قدمت نسبتاً زيادي در بازار دارند.
ميس فيت دستبند جديد خود را به صورت ضد آب عرضه مي کند، اما براي بهره مندي از قابليت هاي مرتبط با ورزش هاي آبي آن مي بايست 10 دلار بيشتر پرداخت کنيد. اما بدون آن هم اين محصول کامل به نظر مي رسد.

از لحاظ ظاهري نيز Flare حرف هاي زيادي براي گفتن دارد. بدنه آلومينيومي و روکش نمايشگري از جنس کريستال اين پوشيدني هوشمند را مناسب افراد مشکل پسند ساخته است. به طور قطع مي توان رد پاي شرکت فاسيل به عنوان شريک نزديک ميس فيت را در طراحي اين محصول مشاهده نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۶۸۶/میس_فیت_و_تولید_دستبند_سلامتی_flare_با_قیمت_۶۰_دلاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: