Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@12:04:05 GMT

دستبند فیت بیت مقتول، قاتل را لو داد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۶۸۸/دستبند_فیت_بیت_مقتول_قاتل_را_لو_داد

خوشتان بیاید یا نه گجت‌های پوشیدنی ما اطلاعات زیادی در مورد ما و فعالیت هایمان در اختیار دارند که ممکن است ما از آن بی خبر باشیم. خب، ممکن است این واقعیت کمی ترسناک باشد، اما بد نیست بدانید که در یک مورد خاص پلیس توانسته با استفاده از اطلاعات موجود بر روی دستبند فیت بیت زنی که به قتل رسیده بود قاتل او را شناسایی کند که شخصی غیر از همسر او نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2015، ریچارد داباته در اظهارات خود به پلیس گفت که زمانی که تنها بوده مهاجمی وارد خانه آنها شده است. سپس می شنود که همسرش به منزل آمده و او فریادزنان از همسرش می خواهد که فرار کند، و پس از درگیری مختصر، مهاجم همسرش را به ضرب گلوله از پای در می آورد. در هر حال با توجه به اینکه پلیس نتوانست مدرکی دال بر ورود به خانه با توسل به زور پیدا کند و هیچ شئی هم از خانه ربوده نشده بود این اظهارات مورد قبول واقع نشد.
سپس پلیس به اطلاعاتی در خصوص فیت بیت مقتول، موبایل های هر دو نفر و کامپیوترها و سیستم هشدار خانه دست یافت. پس از مقایسه اطلاعات، پلیس متوجه شد که زمان هایی که داباته برای اتفاقات به پلیس ارایه داده بود با آنچه در فیت بیت همسرش ثبت شده بود مطابقت نداشت. همچنین مشخص شد که مقتول از طریق آدرس IP که به خانه آنها تعلق داشته در زمان مورد نظر پستی ویدیویی را در فیسبوک به اشتراک گذاشته است.
در نهایت داباته اعتراف کرد که با شخص دیگری در ارتباط بوده است و همین امر باعث درگیری اش با همسرش شده بود. داباته درخواست کرده بود که بیمه عمر همسرش به ارزش 475 هزار دلار را نیز دریافت کند. او حالا به قتل، کتمان مدارک و شهادت دروغ محکوم شده است.

جام‌جم آنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۶۸۸/دستبند_فیت_بیت_مقتول_قاتل_را_لو_داد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: