Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:25:17 GMT

شهدا از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۸۰۰/شهدا_از_همه_تعلقات_دنیوی_گذشته_و_به_قرب_الهی_نائل_آمدند

شهدا از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز، 28 تیر ماه به دستو مقام معظم رهبری در دیدار و عیادت با خانواده شهیدان«ستاری»، «میثم نجفی»و «مرتضی امیر حسن»، اظهار کرد: شهادت در راه عقاید و دفاع از میهن یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

مخبر با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواد های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

 

وی افزود: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاکید کرد: نسبت به خانواده‌هایی که برای دفاع از دین و وطن خود فداکاری و ایثار کرده و در این راه رنج و سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند، همه وظیفه داریم که احساس مسئولیت داشته باشیم.

 

وی در پایان بیان کرد: بی‌شک امروز شهدا،جانبازان و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل ایثار، مقاومت و شهادت در کشور عزیزمان ایران هستند و باید از رشادت‌های عزیزان تشکر کرد. البته بیشترین سختی را خانواده‌های آنان متحمل می‌شوند که قطعا اجر آنها در پیشگاه خداوند کمتر از خود فداکاری نیست.

گفتنی است، در پایان دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  هدایای تبرک شده مقام معظم رهبری تقدیم خاواده شهدا کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۸۰۰/شهدا_از_همه_تعلقات_دنیوی_گذشته_و_به_قرب_الهی_نائل_آمدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: