Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@20:15:00 GMT

استعلامی برای راه اندازی شرکت دخانیات از مرکز بهداشت نشده است/بخش خصوصی برای امحای پسماندهای عفونی مطب ها ورود کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۹۱۳/استعلامی_برای_راه_اندازی_شرکت_دخانیات_از_مرکز_بهداشت_نشده_است_بخش_خصوصی_برای_امحای_پسماندهای_عفونی_مطب_ها_ورود_کند

استعلامی برای راه اندازی شرکت دخانیات از مرکز بهداشت نشده است/بخش خصوصی برای امحای پسماندهای عفونی مطب ها ورود کند

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای راه اندازی شرکت تولید سیگار در زنجان استعلامی از مرکز بهداشت استان نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جمال ناصحی فرد امروز در گفت‎وگو با موج رسا،در خصوص مجوزهای صادر شده برای فعالیت شرکت تولید کننده سیگار در استان زنجان اظهار داشت: برای راه‎‎‎اندازی شرکت تولید سیگار در استان هیچگونه استعلامی از دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ادامه با اشاره به وضعیت بیمارستان‎های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان از نظر امحای پسماندهای عفونی ابراز کرد: در تمامی بیمارستان‎های سطح استان تجهیزات امحای پسماندهای عفونی راه اندازی شده و پس از بی خطرسازی پسماندها به عنوان زباله توسط شهرداری جمع آوری می شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماندهای مراکز بهداشتی نیز در بیمارستان شهید بهشتی انجام می شود، خاطرنشان کرد: در تمامی مراکز بهداشتی استان پسماندهای عفونی بی خطر سازی می شود.

این مقام مسئول افزود: پسماندهای بیمارستانی در برخی کلینیک‎ها نیز با عقد قرار داد منتقل و بی خطر سازی این زباله ها در یکی از کلینیک‎ها که موفق به خرید تجهیزات شده است انجام می شود.

* زباله های عفونی مطب‎ها بدون بی خطر سازی وارد زباله‎های عادی می شوند

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه هچگونه اقدامی در خصوص امحای زباله‎های عفونی مطب‎ها و آزمایشگاه‎های استان انجام نشده است، ابراز کرد: این زباله ها بدون بی خطر سازی وارد زباله‎های عادی شده و جمع‎آوری می شوند که امکان بروز بیماری برای افرادی که در ارتباط با این زباله‎ها هستند وجود دارد.

وی افزود: راه‎اندازی مرکز مدیریت پسماندهای عفونی مطب‎ها و آزمایشگاه‎ها و کلینیک‎ها دراستان ضروری بوده و در این راستا نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم.

ناصحی فرد در پاسخ به موج رسا در ارتباط با ورود شرکتهای خصوصی دراین بخش گفت: تاکنون هیچگونه مجوزی از طرف دستگاه‎های استان برای راه اندازی مرکز مدیریت پسماندهای عفونی به بخش خصوصی صادر نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۹۱۳/استعلامی_برای_راه_اندازی_شرکت_دخانیات_از_مرکز_بهداشت_نشده_است_بخش_خصوصی_برای_امحای_پسماندهای_عفونی_مطب_ها_ورود_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: