Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@10:05:29 GMT

منشي خانم يک مطب پزشکي در غياب شوهرش دست به چه کار کثيفي زد؟!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۹۱۵/منشی_خانم_یک_مطب_پزشکی_در_غیاب_شوهرش_دست_به_چه_کار_کثیفی_زد

خبرگزاري آريا - زن شوهردار که منشي يک مطب پزشکي بود با دوستي پنهاني با يک پسر جوان اقدام به سرقت وسايل پزشکي مطب دکتر متخصص کرد و قصد فرار به کشور ترکيه را داشت که از پسر مورد علاقه اش رو دست خورد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، روز 25 اسفند ماه سال گذشته 2 منشي يک پزشک متخصص در تماس با پليس Police از ماجراي دستبرد از مطب خبر دادند و خيلي زود تيمي از ماموران پليس آگاهي آبادان براي تحقيقات ويژه وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموران در بررسي هاي ابتدايي پي بردند که پزشک متخصص براي تعطيلات آخر سال به سفر خارجي رفته است و دو منشي جوان سالهاست که دراين مطب مشغول به کار هستند تنها افرادي هستند که کليد اين مطب را در اختيار دارند و اين در حالي بود که سارق مطب با در اختيار داشتن کليد و بدون تخريب درها به راحتي وارد مطب شده بود.

در اين مرحله 2 زن جوان هدف تحقيق پليس قرار گرفتند و با توجه به اينکه هيچ سرنخي در دست نبود و پزشک متخصص پس از بازگشتن به آبادان ادعا کرد با توجه به اعتمادي که منشي هايش دارد کار سرقت Stealing نمي تواند که از سوي آنها صورت گرفته باشد.

کارآگاهان در ادامه به سراغ فيلم دوربين مداربسته مطب پزشک رفتند و مشخص شد فيلم لحظه سرقت از هارد دستگاه پاک شده و تنها صحنه هاي قبل و بعد از سرقت ثبت شده است.
بدين ترتيب قاضي Judge پور عسگر با توجه به مرموز بودن صحنه سرقت دستور داد تا 22 زن جوان که منشي مطب بودند به صورت نامحسوس تحت نظر ماموران قرار گيرند.
تجسس هاي پليسي ادامه داشت تا اينکه ماموران پي بردند که يکي از منشي ها مطب پزشک با توجه به اين متاهل است از چندي قبل با پسر جواني که يکي از سارقان حرفه اي است رابطه پنهاني دارد و در تعطيلات نوروزي امسال از خانه خارج و ناپديد شده است.

در اين شاخه از تحقيقات مشخص شد که زن جوان پس از سرقت با همدستش براي فروش وسايل پزشکي به تهران سفر کرده اند.
همين سرنخ کافي بود تا کارآگاهان با اقدامات تخصصي مالخر دزدان را در تهران شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه مرد جوان که وسايل پزشکي را خريداري کرده بود دستگير کنند.
اين مرد که راهي جز اعتراف نداشت گفت: زن و مرد جوان که فکر مي کردم پزشک هستند به سراغم آمدند و ادعا کردند که قصد دارند با فروش وسايل و تجهيزات پزشکي به ترکيه سفر کنند و من از سرقتي بودن آنها بي اطلاع بودم.

در اين مرحله مشخص شد که زن جوان و همدستش پس از فروش وسايل سرقتي به کشور ترکيه سفر کرده اند.

تجسس هاي پليسي ادامه داشت تا اينکه روز شنبه 6 خرداد ماه امسال ماموران با تحت نظر قراردادن خانواده منشي جوان پي بردند که زن جوان در يک پانسيون خصوصي در پايتخت زندگي پنهاني دارد که همين کافي بود تا عمليات دستگيري اين زن آغاز شود و روز گذشته منشي جوان در مخفيگاهش دستگير از تهران به آبادان منتقل شد.

منشي جوان با چهره اي آشفته به ماموران گفت: متاهل بودم و در مطب پزشک متخصص آبادان کار مي کردم که چندي پيش با پسر جواني آشنا شدم رابطه پنهاني با هم داشتيم تا اينکه پسر جوان براي سفر در تعطيلات نوروزي پيشنهاد سرقت از مطب پزشک را به من داد.

وي افزود: قرار بود با هم فرار Escape و به ترکيه سفر کنيم به همين خاطر وقتي متوجه سفر پزشک متخصص شديم پسر جوان ماجراي سرقت را طراحي کرد و قبل از اجراي نقشه مان به مغازه لوازم پزشکي رفت و براي فروش وسايل سرقتي قيمت آنها را با مرد جوان هماهنگ کرد تا زودتر وسايل را به فروش برساند.

اين زن جوان گفت: چون براي سفر به ترکيه و زندگي در آنجا پول نياز داشتيم همه پس اندازهايم را جمع کردم و طلاهايم را نيز فروختم و تا اينکه پزشک مطب به سفر رفت و ما سناريوي سرقت را به اجرا رسانديم.
پس از سرقت هارد دوربين مداربسته را به طور کامل پاک کرديم و با صحنه سازي سعي بر گمراه کردن ماموران داشتيم.

وي ادامه داد: پس ازدزدي، ماموران به من و همکارم شک کردند و تصميم گرفتم خيلي زود از کشور خارج شويم به همين خاطر همه پول هايي که داشتم را در اختيار پسر مورد علاقه ام قرار دادم و پس از چند روز به تهران رفتم تا از کشور خارج شوم اما آنجا بود که فهميدم پسر جوان با همه پول ها به تنهايي از ايران خارج شده است.

ديگر راه بازگشت نداشتم و تصميم گرفتم در تهران بمانم و زندگي جديدي را شروع کنم که دستگير شدم.

بنا به اين گزارش، پزشک متخصص پس از دستگيري منشي اش با توجه به پس گرفتن وسايل و تجهيزات پزشکي مطبش، شکايتش را از زن جوان پس گرفت و رضايت داد اما اين زن از نظر جنبه عمومي جرم Crime روانه زندان Prison شد.
ايران
110
اين اخبار داغ را از دست ندهيد:
وقتي به زندان افتاد دوستانش پيشنهادهاي ناشايست و شرم آور به همسرش داشته و با او..
دوربين مخفي در خانه نشان داد که پرستار با نوزاد چه عمل کثيفي را انجام مي داد!+ عکس
پسري که به خاطر داشتن دُم پرستيده مي شود / ببينيد + عکس
موقع خواندن عقد متوجه شدند او زن است! + عکس
ما سرو صورت زن هاي مشهدي را مي پوشانديم و آن ها را به خانه متروکه مي برديم و .. / عکس هاي بدون پوشش


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۹۱۵/منشی_خانم_یک_مطب_پزشکی_در_غیاب_شوهرش_دست_به_چه_کار_کثیفی_زد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: