Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:57:41 GMT

نتایج مسابقه بین ‎المللی نامه ‎نگاری 2017 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۹۶۰/نتایج_مسابقه_بین_المللی_نامه_نگاری_۲۰۱۷_اعلام_شد

نتایج مسابقه بین ‎المللی نامه ‎نگاری 2017 اعلام شد

ترابی مدیر کل روابط عمومی پست استان درگفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛ گفت:در پی برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات بین المللی نامه نگاری ویژه نوجوانان از سوی اتحادیه پستی جهانی با موضوع تصور کنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید، در این صورت برای کمک به دبیرکل ابتدا به کدامیک از موضوع های مورد بحث جهان خواهید پرداخت و جه راه حلی به وی توصیه خواهید نمود؟" نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی ضمن قدردانی از تمامی شرکت کنندگانی که آثار خود را به این مسابقه ارسال کردند گفت: این مسابقه همه ساله با هدف تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان ، ترویج فرهنگ مکاتبه و استفاده از خدمات پستی برگزار می شود .
وی افزود: این مسابقه نامه ‎نگاری بین ‎المللی با توجه به موضوعی که داشت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و قریب به 6 هزار نامه از اقصی نقاط داخل و خارج کشور به روابط عمومی این شرکت ارسال شد .
ترابی ادامه داد: با توجه به استقبال زیاد از این مسابقه و کثرت شرکت کنندگان، هیات داوران نامه ‎های رسیده را با رعایت قواعد نامه ‎نگاری از جمله توجه به معیار های ذکر شده در فراخوان، توجه به موضوع ویژه، جهان شمول بودن پیشنهادها و ارائه راهکارهای جهانی و مراعات قواعد نامه نگاری مورد بررسی و ارزیابی قرار داد که در نهایت نامه 22 نفر از شرکت کنندگان به عنوان آثار برتر انتخاب و تمبر طلا و نقره به آنها تعلق گرفت .
مدیر کل روابط عمومی خاطر نشان کرد: از میان آثار برتر، اثر "آنیتا حسن زاده" از اصفهان رتبه اول را به خود اختصاص داد که پس از ترجمه برای شرکت در مسابقه جهانی به دفتر بین ‎المللی اتحادیه پستی جهانی ارسال شد .
ترابی اظهار امیدواری کرد، همه ساله با برگزاری این مسابقه نامه ‎نگاری بین ‎المللی علاوه بر ارتقای سطح کیفی نگارش کودکان و نوجوانان، شیوه مکاتبه را که یکی از کم هزینه ‎ترین و احساسی ترین روش های برقراری ارتباطات است به نوجوانان بیاموزد .
گفتنی است علاوه بر 22 اثر برگزیده نامه یکصد نفر از شرکت کنندگان نیز شایسته تقدیر معرفی شد که به رسم یادبود جوایزی به آنها اهدا شد.
انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۹۶۰/نتایج_مسابقه_بین_المللی_نامه_نگاری_۲۰۱۷_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: