Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@18:35:27 GMT

برگزاری کارگاه نامه نگاری در حوزه علمیه خواهران داراب

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۹۶۵/برگزاری_کارگاه_نامه_نگاری_در_حوزه_علمیه_خواهران_داراب

برگزاری کارگاه نامه نگاری در حوزه علمیه خواهران داراب

پرهیز از تعریف و تمجید، استفاده از واژه های صحیح از جمله نکاتی است که در نامه نگاری باید به آن توجه شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه فرهنگی صادقون، هسته علمی پژوهشی بسیج طلاب پایگاه صدیقه کبری(س) مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) داراب با هدف ارتقاء توان طلاب در امر نویسندگی اقدام به برگزاری کارگاه نامه نگاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه یک روزه، فتحی، استاد ادبیات، ضمن اشاره به انواع نامه ها به تفاوت شیوه نامه نگاری در قدیم و حال حاضر پرداخت و گفت: باید نامه ها در حجم کم و به صورت خلاصه نوشته شود و از زیاده گویی و طولانی کردن کلام خودداری شود.

استاد ادبیات خاطر نشان کرد: پرهیز از تعریف و تمجید، استفاده از واژه های صحیح از جمله نکاتی است که در نامه نگاری باید به آن توجه شود چرا که در هرنوع از نامه چه اداری چه نوع دیگر باید به این نکات زیاد توجه شود.
در پایان طلاب خواهر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) که در این کارگاه شرکت کرده بودند، به صورت عملی یک نامه اداری را نگارش کرده و جهت ارزیابی به استاد فتحی تحویل دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۹۶۵/برگزاری_کارگاه_نامه_نگاری_در_حوزه_علمیه_خواهران_داراب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: