Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@18:22:27 GMT

لباس مجلسی / مدل لباس مجلسی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۱۴۵/لباس_مجلسی_مدل_لباس_مجلسی

لباس مجلسی / مدل لباس مجلسی

لباس مجلسی / مدل لباس مجلسی / یقه و آستین لباس مجلسی مناسب هر نوع اندامی / راهنمای ترکیب رنگ لباس مجلسی

لباس مجلسی

حتما برای شما هم پیش امده که لباس مجلسی گران قیمت و زیبایی خریده باشید ولی روی تن شما خوب نبوده باشد یا ترکیب رنگی بد لباس و ست کردن ان با رنگ های اشتباه به شما نیامده باشد. ما در این مطلب قصد داریم هم مدل های مناسب یقه و استین لباس مجلسی برای هر هیکلی رو به شما بگوییم و هم ترکیب رنگ مناسب لباس مجلسی را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقه و آستین لباس مجلسی مناسب هر نوع اندامی

مدل لباس مجلسی

در کل خانم ها با 5 فرم بدن مختلف وجود داردند که شامل: اندام گلابی، لوزی، مستطیلی، سیب و ساعت شنی وجود دارد که حالا یا اندام درشت هستند یا ریز اندام. شما با فهمیدن فرم بدنتان باید بدانید که چه لباسی به تن شما بیشتر میاد و مدل یقه و آستین لباس خود را انتخاب کنید.

مدل یقه و آستین لباس مجلسی مناسب اندام گلابی شکل:

بدن گلابی شکل در واقع به بدن هایی گفته می شود که اسن بزرگتری نسبت بالاتنه شان دارند و در قسمت پلو و ران قوص مشخصی وجود دارد. لباسی هایی که این افراد باید بپوشاند باید لباس هایی باشد که باعث بزرگتر دیده شدن بالاتنه شان شود . یقه های ایستاده و یقه قایقی چون باعث پهن تر نشان دادن شانه ها می شود، به این افراد توصیه می شود. در مورد استین هم نگرانی وجود ندارد و در کل هر استینی می توانند استفاده کنند. مثل استین سه ربع، بلند، کوتاه، کلوش و ... در موردرنگ هم بهتر است لباس های مجلسی که انتخاب می کنند دارای بالاتنه روشن و دامن تیره باشند.

مدل یقه و آستین لباس مجلسی مناسب برای افرادی که اندام مستطیلی دارند:

کسانی که دارای اندام مستطیلی دارند یعنی بالاته و پایین تنه ی اندازه هم دارند. پس باید سعی کنند لباسی بپوشند که باعث به وجود اوردن قوص در هیکلشان شود. لباس هایی که دارای یقه های شلوغ و تزئین شده هستند. یا لباس هایی که یقه های پهن و چهار گوش هستند باعث پهن نشان دادن شانه ها شده پس از دید بیننده هیکل شما قوص در می شود. لباس های آف شولدر ( شانه باز) لباس هایی که دارای آستین های کوچک هستند، لباس های با آستین های کلوش و پر چین و همچنین لباس های با آستین پف برای این افراد مناسب می باشد.

مدل یقه آستین لباس مجلسی برای  افراد با هیکل سیبی شکل:

این افراد دارای شانه های پهن و کمر و ران باریک می باشند و در واقع بالاتنه شان نسبت پایین تنه بزرگ تر است. برای این افراد بهترین گزینه لباس مجلسی هایی است که دارای یقه هفت، قلب و یا اشکی هستند. این مدل یقه ها باعث باریک نشان دادن شانه های شما می شود. این افراد بهتره به هیچ عنوان از لباس های با یقه مردانه استفاده نکنند. آستین های مناسب این افراد هم آستین کلوش می باشد..

یقه و آستین لباس مجلسی مناسب برای افراد با اندام لوزی شکل یا الماسی :

این افراد که دارای کمر و باسن پهن و به نسبت سینه و بالاتنه درشت هستند، دارای ران هایی به اندزه ی عرض شانه شان می باشد و پاهایشان نقطه ی مثبت هیکلشان می باشد. پس بهتر است از پیراهن های کوتاه استفاده کنند. و در مورد یقه باید به شما بگوییم که یقه های گرد و یو شکل مناسب این افراد است. همچنین بهتر است لباس هایی با طرح های درشت روی ان انتخاب کنید . و تاپ های دکلته  یا بند نازک، پیراهن های دکلته و هم چنین آستین پفی گشاد و بلوز و تاپ چین دار برای این افراد مناسب می باشد.

یقه و آستین لباس مجلسی برای افرادی که اندام ساعت شنی مانند دارند:

ویژگی های بارز این اندام کمر باریک و ران و سینه برجسته می باشد . این نوع اندام زیباترین اندام زنانه است و هر لباسی برای این نوع هیکل مناسب است. اما از انجایی که کمر نقطه ی زیبا کننده این نوع اندم می باشد پس بهتر است لباسی بپوشند که باعث بهتر و برجسته نشان دادن ان بشود. یقه هفت عمیق، یقه های گرد باز و پهن. لباس های شانه افتاده و ... مناسب این افراد است. همچنین آستین های تنگ و بلند باعث زیبا نشان دادن بازوان این افراد شده و دیگر لباس های بدون آستین نیز باعث باریک  تر نشان دادن کمر شما می شود. ما به این افراد پیشنهاد می کنیم از لباس های مجلسی با کمر باز بیشتر استفاده کنند.

یقه و آستین مناسب برای افراد با اندام درشت:

اگر شما دارای اندام درشتی میباشید اصلا نگران نباشید. چون انتخاب لباس مناسب باعث دیده نشدن ایراد های اندامی شما می شود. مثلا یقه مناسب این اراد یقه اشکی، یقه گرد، یقه یک طرفه می باشد و هم چنین بهتر است از لباس هایی با آستین بلند جذب سه ربع و یا استین کوتاه استفاده کنید .

راهنمای ترکیب رنگ لباس مجلسی

حالا چند ترکیب رنگ جذاب برای لباس مجلسی را به شما نشان می دهیم تا در انتخاب لباس مجلسی مطمئن باشید و از شیک پوش بودن خودتون اطمینان کامل داشته باشید.

رنگ های پاستیلی که اغلب مورد پسند خانم ها می باشد و حس نرمی و لطافت و شیرینی را به بیننده القا می کند، بهتر است با رنگ سفید یا دیگر رنگ های ملایم ست شوند

رنگ های خنثی که همیشه مد هستند و ست کردن ان ها با همه چیز زیبا و جذاب است. و اگر هم از لباس های با رنگخنثی خسته شده اید می توانید ان ها را با لباس های طرح دار گل گلی یا راه راه یا خالخالی و ... ست کنید

رنگ های ترکیبی یا به قولی هم پوشانی که مورد پسند ساده پسند ها هم می باشد . در این مجموعه از پر طرفدار ترین ان ها می توان به ترکیب بنفش و صورتی با هم و یا آبی و سبز یا زرد اشاره کرد.

و در اخر هم ست تک رنگ یا مونوکروم که تمام استایل شما باید از یک رنگ با تنالیته های مختلف باشد.

این ترکیب ها به شما برای داشتن استایل مجلسی بهتر کمک می کند

امیدواریم با خواندن این مطلب در مهمانی ها بدرخشید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۱۴۵/لباس_مجلسی_مدل_لباس_مجلسی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: