Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@10:16:33 GMT

با این نکته ها مانند یک مدل حرفه ای لباس بپوشید!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۱۴۷/با_این_نکته_ها_مانند_یک_مدل_حرفه_ای_لباس_بپوشید

با این نکته ها مانند یک مدل حرفه ای لباس بپوشید!

لباس پوشیدن مانند مدل ها یکی از چیزهایی است که می توان گفت بیشتر افراد به دنبال آن هستند. شما هم اگر می خواهید مانند یک مدل حرفه ای لباس بپوشید کافی است چند نکته کلیدی و ساده را بدانید.ادامه این مطلب را به نقل از بدونیم بخوانید.     مثل مدل‌ها لباس بپوشید

برای این که مثل مدلینگ‌ها لباس بپوشیم حتما نیاز نیست مدل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما می‌توانیم در هر سایزی که هستیم مثل یک مدل خوش پوش باشیم در صورتی که در انتخاب لباس و اکسسوری‌ها کمی دقت کنید.

از یک شخص و یا استایل الهام بگیرید

نیاز نیست مدل باشید همین که از یک مدل الهام بگیرید کافی است. به عنوان مثال کیت موس، اشلی گراهام، شون وس و مدل‌های دیگر…      
ساده پوش باشید

ساده پوش باشید یعنی رنگ و طرح و اکسسوری زیاد در لباس به کار نبرید. تیپ ساده کلاسیک یعنی تیپ کاملا سفید یا کاملا مشکی. کلاسیک مشکی شامل کت مشکی، تیشرت مشکی و شلوار جین مشکی.   برای ظاهر زنانه‌تر پیراهن ساده مشکی با آستین سه ربع بپوشید. نمونه دیگر تیپ کلاسیک مشکی ساده شلوار جین روشن با تیشرت سفید و ژاکت پاستلی است.  
کت تک بپوشید

کت تک جزء اصلی لباس‌های یک مدل است که هم می‌توان در مناسبت‌های رسمی و هم مناسبت‌های غیررسمی پوشید. اگر کت مناسب و با کیفیت در فروشگاه‌ها پیدا نکردید به خیاط بسپرید. برای یک ظاهر شیک شلوار آبی، تیشرت مشکی همراه با کت تک مشکی بپوشید. در آخر ظاهرتان را با یک جفت کفش اسنیکرز یا کفش کتانی کانورس مشکی تکمیل کنید.


شلوار جین اسکینی بپوشید      
اگر می‌خواهید پا‌ها بلندتر یا مچ پا‌ها مشخص باشد شلوار اسکینی کوتاه همراه با چکمه کوتاه بپوشید. شلوار جین روشن غیررسمی‌تر است، اما شلوار جین تیره را می‌توان بسته به نوع اکسسوری رسمی یا غیر رسمی کرد.
برای تیپ ساده شلوار جین اسکینی مشکی همراه با بلوز مشکی و کانورس مشکی بپوشید. ظاهرتان را با یک عدد کت روشن و پیراهن چهارخونه تکمیل کنید و دکمه پیراهن یا کت را باز بگذارید.
اگر می‌خواهید تیپ چند لایه بزنید جین اسکینی مشکی با اسنیکرز رنگی و هر مدل بلوزی که دوست داشتید بپوشید. سپس روی ژاکت یا اوورکت شال بیندازید.
برای تیپ رسمی شلوار جین اسکینی مشکی همراه با بلوز و ژاکت از دو رنگ متضاد بپوشید. به علاوه یک شال گردن ابریشم و کیف دستی و چکمه کوتاه بپوشید.

لباس‌های چند لایه بپوشید

لباس‌های تنگ و گشاد را روی هم ست کنید: به عنوان مثال یک عدد ژاکت گشاد روی تاپ تنگ بپوشید. اگر لباس‌های گشاد روی هم بپوشید چاق به نظر می‌رسید و اگر چند لایه لباس تنگ روی هم بپوشید شلخته و بی نظم به نظر می‌رسید.

جنس لباس‌ها را با هم ست کنید: یک عدد بلوز بافت درشت مشکی روی بلوز ابریشمی سفید بپوشید. سپس یک رویه جلیقه مانند نازک و یک عدد کت چرم مشکی بپوشید.

قد لباس‌ها را با هم ست کنید: یک عدد لباس سفید توری روی تاپ بپوشید و از روی آن‌ها یک کت بلند تا زانو.

رنگ لباس‌ها را با هم ست کنید: یک عدد پلیور از روی پیراهن راه راه بپوشید و با یک کت شطرنجی تا روی باسن و دامن رنگ روشن ست کنید.

کفش پاشنه بلند بپوشید

کفش‌های پاشنه دار قد را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهند، اما فراموش نکنید که به سلامت بدن آسیب می‌رسانند. تنها زمانی این کفش‌ها را بپوشید که قرار نیست زیاد راه بروید. کفش‌های پاشنه بلند با همه نوع لباسی ست می‌شود. از شلوار‌های جین اسکینی گرفته تا لباس‌های کوتاه.

اگر با کفش پاشنه بلند راحت نیستید بوت یا کفش تخت بپوشید

این مدل کفش‌ها به خصوص برای کسانی که زیاد تیپ‌های زنانه دوست ندارند مناسب است. اما کفش‌های بدون پاشنه مثل کفش‌های پاشنه بلند با همه نوع لباسی قابل ست کردن نیست. از جمله لباس‌هایی که می‌توانید همراه با کفش‌های بدون پاشنه بپوشید: برای تیپ‌های دخترانه کالج همراه با پیراهن آزاد بپوشید و برای تیپ‌های اسپرت بوت بند دار بپوشید.  
عینک آفتابی بزنید

عینک آفتابی هم ظاهر را شیک می‌کند و هم چشم‌ها را در مقابل آفتاب مراقبت می‌کند. نیاز نیست پول زیادی بابت برند‌های گران قیمت هزینه کنید.

کیف

کیف تیپ را تکمیل می‌کند و رنگ کیف باید با لباس‌ها ست باشد. اگر لباس طرح دار پوشیده اید باید آن را با رنگ زمینه لباستان ست کنید. به علاوه می‌توانید یک رنگ خنثی مثل سیاه یا سفید هم استفاده کنید. رنگ‌های نقره‌ای و طلایی هم خنثی هستند و با همه رنگ‌ها قابل ست کردن هستند.

صاف بایستید

درست نشستن یا ایستادن هم برای سلامت خوب است و هم دیگران شما را آدم با اعتماد به نفسی تصور می‌کنند. هنگام راه رفتن شانه‌ها را کمی پایین و عقب بدهید و هنگام نشستن یا پا‌ها را روی هم قرار دهید و یا به موازات هم روی زمین. هرگز کیف سنگین استفاده نکنید.

غذا‌های سالم بخورید

با غذا‌های سالم همیشه ظاهر خوبی خواهید داشت. باشگاه بروید، غذا‌های سالم بخورید، از پوست تان مراقبت کنید و آب به اندازه کافی بخورید.  
اعتماد به نفس داشته باشید

خیلی مهم است که نسبت به ظاهرتان اعتماد به نفس داشته باشید. اگر اعتماد به نفس داشته باشید ظاهرتان هم به نظر خوب می‌رسد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۱۴۷/با_این_نکته_ها_مانند_یک_مدل_حرفه_ای_لباس_بپوشید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: