Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@14:58:22 GMT

لباس عروس / مدل لباس عروس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۱۵۰/لباس_عروس_مدل_لباس_عروس

لباس عروس / مدل لباس عروس

لباس عروس / مدل لباس عروس / نکاتی که هنگام خرید لباس عروس باید رعایت کنیم / لباس عروس متناسب با اندام شما

لباس عروس

یکی از سخت ترین و پر استرس ترین انتخاب هر دختر خانمی، انتخاب لباس عروس اوست.

حتما تا به حال شما هم به این فکر کرده اید که در روز عروسیتان چه لباسی بپوشید که در ان بدرخشیدو قدیمی نشود تا روز عروسی  زیبا و جذاب باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات سیاری زیادی وجود دارد که هنگام خرید لباس عروسی باید رعایت کنید تا بعدا از خرید ان پشیمان نشوید و بتوانید در لباسی که به تن دارید مانند یک پرنسس زیبا بدرخشید.

ما در این مطلب نکاتی رو برای شما جمع اوری کرده ایم که با عایت انها می توانید انتخاب بهتری برای لباس عروستان داشته باشید.

نکاتی که هنگام خرید لباس عروس باید رعایت کنیم

1- در مجلات و سایت های اینترنتی جستجو کنید و اخرین مدل ها و لباس عروس های افراد مشهور رو بررسی کنید. از انهایی که خوشتان امده ارشیو تهیه کنید تا تمی که بیشتر دوست دارید رو بفهمید (پرنسسی، دنباله دار، گیپور، مدل ماهی یا ...) و ان ها را با فروشنده یا خساط خود در میون بگذارید.

2- چند مدل لباس عروس را پرو کنید. گاهی ممکنه لباس عروس مورد علاقه شما به شما نیاد. پس مل های مختلف را امتحان کنید.

3- خرید لباس عروس را زود شروع کنید و برای ان وقت بگذارید. اگر هم به خیاط سفارش داده اید زودتر سفارش بدید تا زمان کفی برای دوخت لباس شما داشته باشد. و همچنین بتوانید بعد از لباس عروس زمان کافی برای خرید اکسسوری بگذارید.

4- اول سراغ لباس عروس های با قیمت کتر برید و بودجه ی خودتون رو در نظر بگیرید. اگر با قیمت کم لباسی پیدا نکردید بعد بودجه تون رو افزایش بدید و سراغ لباس های گران تر بروید.

5-سعی کنید روزهایی که برای خرید انتخاب می کنید روز تعطیل نباشد تا فروشگاه ها خلوت تر باشند و بتونید بدون استرس لباس مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

6- سعی کنید با افراد خوش سلیقه ک سلیقه نزدیک به شما دارند به خرید بروید و تعدادشون بیشتر از 3 نفر نباشه . چون در غیر این صورت ذهن شما پر از نظر های مختلف میشه و انتخاب برایتان سخت میشود.

7- لباسی که انتخاب می کنید متناسب با هیکلتون باشه .

فرم بدنتون رو در نظر بگیرید ایراد های اندامیتان و نکات مثبت و زیبای بدنتان را بشناسید و لباسی رو انتخاب کنید که باعث بشه بدنتون خوش فرم تر دیده بشه یعنی سعی کنید ایراد های اندامیتان با انتخاب لباس مناسب کمتر دیده شده و تمرکز بر روی زیبایی های اندامتان باشه تا بیشتر بدرخشید.  ( در اخر این مطلب به شما میگوییم هر لباس عروسی برای چه هیکلی مناسب است)

8- سعی کنید تا حد امکان لباس عروسی که نتخاب می کنید راحت باشه و قدرت حرکت رو از شما نگیرد. مثلا اگه دنباله لباستان زیادی لند باشه حرکت کردن برای شما خیلی سخت میشه.

9- به جنس پارچه لباس توجه کنید. جنس پارچه اطلاعات زیادی راجب لباس به

10- اگر لباس عروس سایز بزرگ می خواهید از قبل فروشگاه هایی که لباس عروس سایز بزرگ می فروشند را پیدا کنید و بعد به خرید بروید تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

11- انتخاب کنید که می خواهید عروس مدرن باشید یا کلاسیک. اگر کلاسک پسندید و می خواهید طبق مد باشید بهتره از لباس عروس های گیپور و اگه طرفدار لباس های خاص و مدرن هستید بهتره  لباس عروس های رنگی و کار شده را انتخاب کنید

12- علاوه بر گزینه های بالا شما باید فاکتور های دیگری را نیز در نظر بگیریدمثلا: نوع مهمانان شما، موقعیت برگزاری مراسم و فصل مرام شما.

اگر مرسم شما خیلی رسمیه حتما از لباس عروس های بلند و دنباله دار استفاده کنید و به هیچ وجه سمت لباس عروس های کوتاه نروید.

اگه عروسی شما متفاوته به صورت سنتی برگزار میشه شاید مدل لباس عروس شما فرق داشته باشه. مثلا به جز اکثر کشور ها علاوه بر کشور های اروپایی که لباس سفید بر تن عروش می شود. در چین از لباس های سنتی قرمز رنگی، در هند از لباس ساری و در کره از هانبوک های سنتی استفاده می کنند.

اگر عروسی شما در فصل های گرم سال برگزار میشه بهتر است از لباس های با پارجه ی خنک تر و سبک استفاده کنید تا راحت تر باشید و گرما رو حس نکنید. و اگر در فصل های سرد سال هست بهتره از پارچه ی گرم تری مثل مخمل و یا ساتن استفاده کنید.

13- توجه داشته باشید که سایز لباس عروس همیشه از سایز اصلی شما بزرگتره . یعنی اگر سایز شما 12 باشه لباس عروس شما باید سایز 16 باشه

14- از زیور الات استفاده کنید اما به اندازه . استفاده از گردنبند ، تاج و تور عروس و دستبند باعث جلوه ی بیشتر عروس میشه اما باید توجه داشته باشید که در استفاده از این زیور الات اغراق نکنید.

15- بعد از اینکه لباس خود را خریدید . دیگه سراغ بقیه لباس ها نروید و به دنبال لباس ها نباشیدو این کار باعث اشفتگی ذهن شما می شود. از انتخاب خودتون راضی باشید و به خودتون اعتماد داشته باشید.

16- و در اخر مهم تر از همه این است که: اعتماد به نفس داشته باشید .

لباس عروس متناسب با اندام شما

مدل لباس عروس

یکی از مدل های ساده و در عین حال شیک و جذاب، مدل امپراطوری می باشد. این مدل برای افرادی که ساده پسنت هستند و از لباس های طرح دار و شلوغ خوششان نمی اید گزینه مناسبی می باشد. پارچه های این پیراهن ها معملا براق بوده و قسمت بالاتنه ی ان کشی است و دارای مروارید یا گل دوزی می باشند و یقه ی انها معمولا دکلته یا دارای بند های نازک می باشند و قسمت دامن ان ها بسیار ساده و تقریبا راسته می باشد. اکسسوری مورد استفاده این لباس هم معمولا تورهای بلند برای سر می باشد.

مدل امپراطوری برای افراد با قد متوسط مناسب می باشد چون باعث بلند تر دیده شدن قد ان ها می شود. و به افراد بلند قد توصیه نمیشود.

لباس عروس های پرنسسی که طرفداران زیادی هم دارد. همانطور که از اسم ان پیداست این پیراهن ها دامن های پفی دارند و با ظرافت بسیار و با تورهای طرحی دیزاین شده اند.اکسسوری مورد نیاز برای این پیراهن ها تورهای کوتاه و تاج برای سر میباشد.

مدل پرنسسی برای افراد قد بلند توصیه می شود و بهتره افراد قد کوتاه سمت این پیراهن ها نروند چون باعث کوتاه تر دیده شدن قد ان ها شده و جلوه ی خوبی ندارد. هم چنین افرادی اندام درشتی به خصوص در قسمت پاها دارند هم برای پوشاندن این قسمت ها می توانند از این نوع پیراهن استفاده کنند.

لباس عروس راسته مدل دیگری است که بیشتر به کسانی که علاقه مند به لباس هایی با سبک اروپایی هستند پیشنهاد می شود. این لباس ها که ساده هستند، دیزاین خاصی ندارند و معمولا با نگین یا مروارید تزئین می شود و دامن انها بیشتر مدل پیلیسه ای دارد و مناسب افراد لاغر با اندام زیبا می باشد که به اندامشان جلوه ی بیشتری بدهد. هم چنین افراد با اندام درشت تر هم می توانند از این نوع لباس استفاده کنند.

لباس عروس های پر زرق و برق که اکثرا دکلته هستند و کار شده می باشند و با نگین و مروارید و ملیله و پولک دیزان شده اند مناسب افرادی هست که علاقه ی زیادی به لباس های شلوغ و پر کار دارند.

این مدل لباس مناسب افراد بلند قد و لاغر است. افراد چاق یا کوتاه بهتره سمت لباس های ساده بروند.

لباس مدل ماهی یا پری دریایی که بسیار زیبا هستند  و اندام شما را زیبا تر نشان میدهد.این لباس ها تقریبا تا روی زانو جذب می باشند و قسمت پایینی ان مانند دم ماهی باز می شود و دامن های پر چین یا ساده دارند. پارچه های این لباس ها طرح دار یا گلدوزی شده می باشند .

این لباس ها به خاطر جذب بودن بالاتنه بیشتر به افراد خوش هیکل و لاغر پیشنهاد میشود. هم چنین این لباس باعث برجسته شدن قسمت باسن می شود و به خاطر پایین بودن برش کمر باعث بلند قد دیده شدن شم میشود.

مدل های بسیار دیگری نیز وجود دارند که ما در این جا فقط به چند تای ان اشاره کردیم.

با تحقیق و اختصاص دادن وقت بیشتر بهترین مدل لباس را برای خودتان پیدا کنید و بدرخشید

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۱۵۰/لباس_عروس_مدل_لباس_عروس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: