Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:47:44 GMT

آرامگاه شاعر برجسته ماموستا صیدی هورامی بازسازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۱۹۰/آرامگاه_شاعر_برجسته_ماموستا_صیدی_هورامی_بازسازی_می_شود

آرامگاه شاعر برجسته ماموستا صیدی هورامی بازسازی می شود

سنندج – بخشدار اورامان از بازسازی و سازماندهی آرامگاه شاعر برجسته ماموستا صیدی هورامی در روستای سرپیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صباح محمدی صبح امروز در جریان بازدید از روستای سرپیر از توابع بخش اورامان شهرستان سروآباد ضمن دیدار با مردم این روستا، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

بخشدار اورامان سپس از محل آرامگاه ماموستا صیدی هورامی بازدید کرد و از وضعیت و شرایط فعلی حاکم بر آرامگاه این شاعر برجسته اورامی زبان اظهار تاسف کد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی آرامگاه ماموستا صیدی هورامی، بیان کرد: با همکاری شهرداری اورامان تخت، شورای اسلامی شهر و پایگاه منظر فرهنگی تاریخی اورامانات آرامگاه شاعر نامدار کرد ماموستا صیدی هورامی بازسازی وساماندهی می شود.

محمدی افزود: انشاءالله با همکاری وهماهنگی لازم و صورت گرفته درون بخشی و دستگاههای مذکور عملیات اجرایی این پروژه مهم و فرهنگی ازاردیبهشت ماه سال جاری آغاز شود.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مفاخر فرهنگی و معرفی هر چه بهتر آنها به اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، عنوان کرد: لازم است که در کنار بازسازی آرامگاه صیدی هورامی در حوزه معرفی آثار این شاعر نامدار نیز ادارات و سازمان های مختلف دولتی تلاش دوچندانی داشته باشند.

بخشدار اورامان در ادامه بازدید خود با مردم این روستا دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و نارسایی های آنها قرار گرفت و در سخنانی با اشاره به اهمیت مشارکت و همراهی خود مردم در راستای رفع مشکلات گفت: بخشداری اورامان با تمامی توان خود در راستای رفع مشکلات مردم تلاش خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۱۹۰/آرامگاه_شاعر_برجسته_ماموستا_صیدی_هورامی_بازسازی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: