Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@13:45:19 GMT

گاومیش های سوخته هورالعظیم رایگان درمان می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۳۰۷۷/گاومیش_های_سوخته_هورالعظیم_رایگان_درمان_می_شوند

گاومیش های سوخته هورالعظیم رایگان درمان می‌شوند

گاومیش‌های دچار سوختگی در تالاب هورالعظیم توسط کارشناسان دامپزشکی استان خوزستان رایگان درمان می شوند.

ایران آنلاین /  «مصطفی کنارکوهی» مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به سوختگی تعدادی از گاومیش‌های  یک روستا بر اثر آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم اظهار داشت: تعدادی از گاومیش‌های یکی از روستاهای تابعه شهرستان دشت‌آزادگان که در محدوده تالاب هورالعظیم دچار سوختگی شدند، توسط کارشناسان دامپزشکی به صورت رایگان درمان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان دشت‌آزادگان به محل اعزام شدند و اقدامات موثر درمانی رایگان برای گاومیش‌های دچار سوختگی را انجام دادند. انجام اقدامات درمانی همچنان ادامه دارد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۳۰۷۷/گاومیش_های_سوخته_هورالعظیم_رایگان_درمان_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: