Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@04:16:12 GMT

فراخوان علماي بحرين براي برگزاري تظاهرات خشم در شب جمعه

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۸۳۱۱۶/فراخوان_علمای_بحرین_برای_برگزاری_تظاهرات_خشم_در_شب_جمعه

خبرگزاري آريا - علماي بحرين در بيانيه‌اي ضمن تأکيد بر وفاداري به شهداي فدايي، مردم را به برگزاري تظاهرات اعلام خشم در شب جمعه دعوت کردند.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، علماي بحرين در بيانيه خود از مردم خواستند تا شب جمعه به خيابان‌ها آمده و محاصره منطقه الدراز و منزل آيت‌الله عيسي قاسم توسط نيروهاي امنيتي را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين بيانيه آمده است:«حماسه ايثار و فدا صفحه‌هايي نوراني بر دفتر انقلاب ملت غيور افزود که همچنان براي ادامه مقاومت در برابر ظلم و جور گشوده است ، و تا زماني که دشمني مفسدين و آنانکه وطن را به بازي​ گرفته‌اند ادامه دارد و تا زماني که تهديد بر ضد دين، عقيده و رهبري ديني حضرت آيت‌الله عيسي قاسم پابر جاست، گشوده خواهد بود.»
در اين بيانيه با اشاره به استمرار محاصره منطقه الدراز و منزل آيت‌الله عيسي قاسم، آمده است: حکومت همچنان محاصره و تجاوز به منازل احاطه‌کننده منزل آيت‌الله عيسي قاسم را ادامه داده ، و با مخفي نگه داشتن اخبار (اوضاع) بازداشت‌شدگان از بستگانشان اقدام به اعمالي فاقد کمترين اصول انساني و ارزش و اخلاق ديني نموده است و هنوز بسياري از آنان در اتاق‌هاي شکنجه بسر مي‌برند و اين امور باعث شده تا صدها​ خانواده در نگراني بسر برند. هيچ توجيهي براي اين اعمال وجود ندارد مگر کينه‌توزي و انتقام‌جويي که قلب‌هاي مريضي را که زمام امور کشور را به دست گرفته‌اند پر کرده و حق ملت را در زندگي با کرامت سلب نموده است. بر همين اساس و به علت اين جرايم و جرم‌هاي ديگري که دستگاه امنيت کشور و ديگر دستگاه ها سرکوب که مرتکب آزار و اذيت جوانان ، زنان ، علما و شخصيت‌هاي ما شده‌اند و تعداد آنها قابل شمارش نيست ، ملتِ پايدارِ خود را دعوت مي‌نماييم تا با استجابتي همگاني شب جمعه در تمامي مناطق بحرين به خيابان‌ها بريزند تا همگي با تمام قوت فرياد خشم و تحديد بر آوريم.
انتهاي پيام/م

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۳۱۱۶/فراخوان_علمای_بحرین_برای_برگزاری_تظاهرات_خشم_در_شب_جمعه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: