Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:30:29 GMT

پذیرش 9 مصدوم زلزله غرب کشور در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۰۱۳/پذیرش_۹_مصدوم_زلزله_غرب_کشور_در_بیمارستان_شهدای_هفتم_تیر_شهرری

پذیرش 9 مصدوم زلزله غرب کشور در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری

شهرری ـ ایرنا ـ مدیر بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری گفت: 9 نفر از آسیب دیدگان زلزله غرب کشور در این بیمارستان بستری شده بودند که سه نفر از این مصدومان پس از بهبودی کامل مرخص شدند.

عبدالله مینوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: بیشتر مصدومان این حادثه دچار شکستگی شده بودند که تحت مراقب های ویژه قرار گرفتند و حال عمومی کلیه حادثه دیدگان خوب و رو به بهبودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مسئولان بیمارستان شهدای هفتم تیر با رایزنی با ستاد هدایت حادثه دیدگان زلزله غرب کشور توانست خانواده های این افراد شناسایی کنند.
مینویی در خصوص اسکان همراهان و خانواده مصدومان هم گفت: تمامی همراهان و خانواده های مصدومان بستری شده در این بیمارستان در بخش های مختلف اسکان داده شدند و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد.
عصر روزگذشته نیزهدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 از آسیب دیدگان حادثه زلزله غرب کشور که در بیمارستان هفتم تیر شهرری بستری شده بودند، عیادت کردند و ضمن دلجویی، درخواست این بیماران و همراهان آنها را مورد رسیدگی قرار دادند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و تاکنون بیش از 100 پس لرزه داشته است.
3218 ** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۰۱۳/پذیرش_۹_مصدوم_زلزله_غرب_کشور_در_بیمارستان_شهدای_هفتم_تیر_شهرری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: