Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@11:27:59 GMT

توصیه پلیس به متقاضیان خرید ارز

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۰۵۹/توصیه_پلیس_به_متقاضیان_خرید_ارز

رویداد۲۴-رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به گزارش‌هایی از ورود ارزهای جعلی به بازار، توصیه‌هایی را به متقاضیان خرید ارز ارائه داد.سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه نشست تخصصی بررسی راهکارهای مقابله با قاچاق و اخلال در بازار ارز اظهار داشت: مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه قاچاق ارز را از ابتدای امسال تشدید کرده‌ایم و این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نشست تخصصی با هدف تبیین عملکرد گذشته و برنامه‌ریزی برای اقدامات پیش رو برگزار شده است، افزود: امسال هم در بحث مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه ارز توفیقاتی داشتیم و تعدادی از مخلان بازار سکه و ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی کشور با توصیه به متقاضیان ارز، عنوان کرد: مردم عزیز باید ارز را از مبادی رسمی تهیه کنند و بر روند بازار آزاد دامن نزنند.

مقیمی با اشاره به شناسایی و دستگیری افرادی که در یکی از استان‌ها اقدام به توزیع ارز جعلی می‌کرد، گفت: مردم از مراجعه به اماکن و مراکزی که برای توزیع ارز قانونی نیست، جدا خودداری کنند؛ متأسفانه در مواردی شاهد بودیم که ارزهای جعلی تحویل و ارائه شده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در خاتمه تأکید کرد: قطعا پلیس با اخلالگران بازار ارز و سکه به طور قاطع برخورد می‌کند و لازم است مردم نیز در این راستا هوشیارانه عمل کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۰۵۹/توصیه_پلیس_به_متقاضیان_خرید_ارز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: