Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@00:13:21 GMT

دیدار و گفتگو با دکتر پروین سلاجقه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۳۱۲/دیدار_و_گفتگو_با_دکتر_پروین_سلاجقه

نود و هشتمین جلسه از سلسه نشست های صبح پنجشنبه کتابفروشی آینده به گفتگو با خانم دکتر پروین سلاجقه اختصاص یافته است . این دیدار وگفتگو در ساعت نه ونیم صبح بیست وششم مردادماه در کتابفروشی آینده برگزار می شود. دکتر سلاجقه سال‌هاست که در موسسات آموزشی و دانشگاه‌های کشور در حوزه ادبیات ونقد ادبی تدریس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقالات بسیاری در زمینه نظریه و نقد ادبی ازایشان منتشر شده است وبیش از ده جلد کتاب در حوزه ادبیات و نقدادبی منتشر کرده‌اند که جوایز ادبی به این کتاب‌ها تعلق گرفته است.

دیدار وگفتگو با دکتر سلاجقه نه ونیم صبح پنجشنبه بیست و ششم مرداد در کتابفروشی آینده .خیابان ولی عصر . خیابان عارف نسب پلاک دوازده برگزار می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۳۱۲/دیدار_و_گفتگو_با_دکتر_پروین_سلاجقه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: