Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@10:46:29 GMT

بازدید دانش‌آموزان دبیرستان تیزهوشان از دانشگاه آزاد اسلامی کازرون

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۴۶۶/بازدید_دانش_آموزان_دبیرستان_تیزهوشان_از_دانشگاه_آزاد_اسلامی_کازرون

بازدید دانش‌آموزان دبیرستان تیزهوشان از دانشگاه آزاد اسلامی کازرون

به گزارش ایسکانیوز،جمعی از دانش آموزان مدارس تیزهوشان شهید دستغیب کازرون از امکانات و تجهیزات پیشرفته ازجمله کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مختلف در دانشکده های علوم پایه؛ علوم پزشکی؛ پرستاری مامایی، دانشکده پزشکی سالن تشریح جسد و دانشکده فنی ومهندسی بازدید کردند.

در این بازدید دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان به همراه مسئولان و مربیان خود از فضاهای مختلف دیدن و با توضیحات کارشناسان دانشگاه در مورد توانمندی و رشته های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون بیشتر آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

204

بازدید دانش‌آموزان د بیرستان تیزهوشان دانشگاه آزاد اسلامی کازرون رشته علوم تجربی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۴۶۶/بازدید_دانش_آموزان_دبیرستان_تیزهوشان_از_دانشگاه_آزاد_اسلامی_کازرون را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: