Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:37:12 GMT

زنگ سلامت در دبیرستان شاهد خرم آباد هر دانش آموز یک درخت بلوط

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۴۶۷/زنگ_سلامت_در_دبیرستان_شاهد_خرم_آباد_هر_دانش_آموز_یک_درخت_بلوط

زنگ سلامت در دبیرستان شاهد خرم آباد هر دانش آموز یک درخت بلوط

با شروع هفته جهانی بهداشت مدارس، زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد،صبح امروز در دبیرستان شاهد خرم آباد زنگ سلامت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده ولی فقیه در لرستان، به صدا درآمد.

در این مراسم، سخنرانان بر لزوم سلامت جسم و روان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه علوم پزشکی، توزیع قرص D و قرص آهن بین دانش آموزان را از اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و شعار هر دانش آموز یک درخت بلوطرا از جمله همکاری های موثر، بین آموزش و پرورش، محیط زیست و دانشگاه برشمرد و گفت: با طرح سفیران سلامت با کمک دانشگاه سی هزار سفیر سلامت در سطح مدارس آموزش دیده اند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۴۶۷/زنگ_سلامت_در_دبیرستان_شاهد_خرم_آباد_هر_دانش_آموز_یک_درخت_بلوط را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: