Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:43:36 GMT

رقابت 400 نفر از فرهنگیان خرم‌آباد در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۴۶۹/رقابت_۴۰۰_نفر_از_فرهنگیان_خرم_آباد_در_مرحله_شهرستانی_مسابقات_قرآنی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد فردا پنج‌شنبه، دوازدهم بهمن آغاز می‌شود.
این مسابقات قرآنی در پنج رشته شامل حفظ 10 جزء و کل قرآن‌کریم، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، نهج‌البلاغه و احکام با رقابت بیش‌از 400 نفر فرهنگیان در دو بخش فرهنگیان بانو و آقا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش مسابقات مربوط به فرهنگیان آقا در دبیرستان پسرانه دوره دوم امام خمینی(ره) و مسابقات قرآنی مربوط به فرهنگیان بانو نیز در دبیرستان دوره اول رضوان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، امروز چهارشنبه، یازدهم بهمن مسابقه مرحله شهرستانی حفظ عمومی ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی و تواشیح، مکبری نماز، قرائت تحقیق(تقلیدی) ویژه دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی در دبیرستان‌های دخترانه دوره اول «رضوان» و دبیرستان پسرانه دوره دوم «امام خمینی(ره)» آغاز شد.
در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‎آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد 224 شرکت‌کننده حضور دارند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۴۶۹/رقابت_۴۰۰_نفر_از_فرهنگیان_خرم_آباد_در_مرحله_شهرستانی_مسابقات_قرآنی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: