Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:45:04 GMT

ثبت بیشترین ترددها در محور چالانچولان - خرم‌آباد طی ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۴۷۱/ثبت_بیشترین_ترددها_در_محور_چالانچولان_خرم_آباد_طی_ایام_نوروز

ثبت بیشترین ترددها در محور چالانچولان - خرم‌آباد طی ایام نوروز

خرم آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از ثبت بیشترین ترددها در محور سه راهی چالانچولان - خرم آباد در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر با اشاره به گزارش تردد وسایل نقلیه در محور های لرستان درمورخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در این روز ۴۱۷ هزار و ۹۲۹ وسیله نقلیه است که این میزان ۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیشترین تردد وسیله نقلیه در محورهای لرستان گفت: محورهای سه راهی چالانچولان (بروجرد) - خرم آباد با ۱۹ هزار و ۲۹۷ تردد، خرم آباد - سه راهی چالانچولان (بروجرد) با ۱۸ هزار و ۸۸۳ تردد و سه راهی چالانچولان- بروجرد با ۱۶ هزار و ۸۲۸ تردد بیشترین تردد ها را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان ادامه داد: کمترین تردد وسیله نقلیه در محورهای بیرانشهر- بروجرد با ۶۶۶ تردد، بروجرد- بیرانشهر با ۸۷۸ تردد، سه راهی نور آباد- نهاوند با ۲ هزار و ۱۳۰ تردد و دره شهر- پلدختر با ۲ هزار و ۱۶۰ تردد کمترین تردد وسیله نقلیه را داشته اند.

زندی فر ساعت اوج تردد را ۱۷ تا ۱۸ عصر با تعداد ۳۲ هزار و ۱۶۰ وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: متوسط سرعت وسایل نقلیه ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده که بیشترین متوسط سرعت نیز در آزاد راه پل زال (قلعه نصیر) - خرم آباد با سرعت ۹۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۴۷۱/ثبت_بیشترین_ترددها_در_محور_چالانچولان_خرم_آباد_طی_ایام_نوروز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: