Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:48:08 GMT

مجری «یه چیزایی هست باید بدونی» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۵۰۹/مجری_یه_چیزایی_هست_باید_بدونی_مشخص_شد

مجری «یه چیزایی هست باید بدونی» مشخص شد

«یه چیزایی هست باید بدونی» به کارگردانی نگار میرسعید و اجرای آرش ظلی‌پور از فردا ۱۴ شهریور پس از اخبار شبانگاهی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «یه چیزایی هست باید بدونی» هر شب پس از خبر شبانگاهی به صورت زنده در ۱۵ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش می‌شود و رویکرد آن تلاش برای گفتگو میان انسان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح این برنامه آمده است: «یه چیزایی هست باید بدونی» قرار است جشنواره‌ای باشد از حرف‌های گفته نشده، حرف‌های لحظه آخری، حرف‌هایی از جنس شجاعت، افتخار، شهامت، قدردانی، بخشش و همه آن چیز ها که نگفتیم و در گلویمان مانده‌ است ... .

آرش ظلی پور اجرای این برنامه را بر عهده گرفته، مهدی یغمایی تیتراژ پایانی این برنامه ترکیبی را خوانده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به ناصر طهماسب نریتور، مسعود رجبیان مدیر تولید، علی فتحی و فرشید صوفی‌زاده تدوینگر، مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای و شهرزاد اسدی هماهنگی اشاره کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۵۰۹/مجری_یه_چیزایی_هست_باید_بدونی_مشخص_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: