Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@06:48:13 GMT

اعتراضات خیابانی به بیکاری و قطع برق در عراق

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۸۹۲/اعتراضات_خیابانی_به_بیکاری_و_قطع_برق_در_عراق

اعتراضات خیابانی به بیکاری و قطع برق در عراق

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، صدها نفر از مردم "بصره" با حضور در خیابان های این شهر خواستار بهبودی وضعیت زندگی خود شدند.

معترضان به افزایش بیکاری و قطع مداوم برق جاده اصلی بین بصره و ایران را بستند و مانع ورود و خروج وسایل نقلیه به شهر شدند.

تظاهرکنندگان، که مانع از ورود خارجیان شاغل در شرکت های نفتی به محل کارشان شد اند، خواستار بکارگیری نیروهای عراقی در این شرکت ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شدت گرفتن اعتراضات خارجی های مقیم در شهر شروع به ترک "بصره" کردند.

"حیدر العبادی"، نخست وزیر عراق، کمیسیونی از پنج وزیر تشکیل داده و آنها را به بصره فرستاده است.کمیسیون قرار است با معترضان مذاکره و راه حلی برای این بحران پیدا کند.

بصره روز دوشنبه هم شاهد تظاهرات مردم بود.

با مداخله و تیراندازی پلیس یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

"بصره" 80 درصد نفت عراق را تولید می کند با اینحال جوانان این شهر همواره از بیکاری شکایت دارند، بخصوص که اکثر کارکنان شرکت نفت را خارجی ها تشکیل می دهند.

بصره اعتراضات خیابانی عراق بیکاری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۸۹۲/اعتراضات_خیابانی_به_بیکاری_و_قطع_برق_در_عراق را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: