Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@07:51:32 GMT

مریوانی‌ها تئاتر خیابانی به راه انداختند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۸۹۴/مریوانی_ها_تئاتر_خیابانی_به_راه_انداختند

مریوانی‌ها تئاتر خیابانی به راه انداختند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، فاتح بادپروا با اشاره به اینکه امسال شاهد استقبال پرشور هنرمندان برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان بودیم، گفت: ۴۲۳ اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد که این تعداد نسبت به دوره گذشته رشد ۶۴ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره آثار در سه مرحله مورد داوری قرار گرفتند، افزود: در دوره های گذشته در مرحله طرح وایده آثار داوری نمی شد ولی با توجه به اینکه یکی از ضعف های تئاتر خیابانی مربوط به طرح و ایده است، امسال تصمیم گرفته شده این مرحله هم مورد داوری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادپروا ادامه داد: فارس باقری، رحیم عبدالرحیم زاده و سیروس همتی داوری بخش مرحله بازخوانی و شهرام کرمی، مهرداد رایانی مخصوص، مهدی حبیبی هم داوری مرحله بازبینی را برعهده داشتند.

وی تصریح کرد: بخش کودک و نوجوان که در دوره های گذشته حذف شده بود امسال بار دیگر اضافه شد و ۲۴ اثر هم به دبیرخانه جشنواره در این بخش ارسال شده است.

بادپروا تاکید کرد: بخش کودک و نوجوان رقابتی نیست و با توجه استقبال خوبی که از این بخش شد داوران بازبین از میان آثار ارسالی ۵ اثر را برای ارائه در مرحله نهایی جشنواره انتخاب کردند.

دبیردوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان خاطرنشان کرد: در یازده فراخوان گذشته این جشنواره عنوان تئاتر خیابانی درج می شد ولی امسال چهار آیتم دیگر به آیتم های اصلی این جشنواره هم چون تئاتر شورایی، آلترناتیو، پرفرمنس و تئاتر محیطی اضافه شدند که هنرمندان عرصه تئاتر بیرونی بتوانند برای شرکت در این جشنواره اثر ارسال کنند و خوشبختانه این اقدام مورد استقبال قرار گرفت.

بادپروا گفت: تلاش فراوانی شده که امسال هم بخش بین الملل این جشنواره به صورت رقابتی برگزار شود که اگر گروه های خارجی شرکت کننده بتوانند روز اختتامیه در مریوان باشند این بخش هم رقابتی خواهد بود. در همین راستا خبرنگارانی از ۲۰ خبرگزاری خارجی برای پوشش خبری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: برای نخستین بار شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در دفتر وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد که این اتفاق کم نظیری است و نشان از اهمیت و جایگاه والای این جشنواره در سطح کشور دارد.

بادپروا با اعلام اینکه دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از ۱۸ تا ۲۲ شهریورماه امسال در مریوان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جشنواره با اجرای کارناوال نمایشی در روز ۱۸ شهریور ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و پذیرش هنرمندان و شرکت کنندگان در این جشنواره هم از روز ۱۷ شهریور انجام می شود.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2978948252881842662 برچسب‌ها : تئاتر خیابانی جشنواره مریوان کردستان جام جم آنلاین مریوانی‌ها تئاتر خیابانی به راه انداختند لینک کوتاه : اخبار مرتبط هنرمندان شهرستانی‌ را باید بیشتر جدی بگیریم سه شنبه 16 دی 1393 12:55 هنرمندانی که در خیابان کار می‌کنند + عکس دوشنبه 13 بهمن 1393 15:39 تئاتر خیابانی؛ دغدغه‌های مردم را جراحی می‌کند! یکشنبه 4 مهر 1395 15:31

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها اگر چادر سرت نمی کنی کنسرتم نیا!+ عکس چراغ سبز مصر و ترکیه به بشار اسد / دو بازنده بزرگ تحولات جدید در منطقه زوجی که هرگز زیر یک سقف زندگی نکرده اند+عکس بلایی که توالت فرنگی سر شما می آورد! فواید مهم درمانی و زیبایی تفاله چای زیباترین استخر های هتل‌های لوکس جهان + عکس قصاص؛ پایان قتل برادرزن قتل مرد جوان در استودیو ضبط صدا علت واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی اعلام شد جریمه نقدی عابران پیاده در چهار راه ولیعصر لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها مریوانی‌ها تئاتر خیابانی به راه انداختند جنایت سعوی ها با دختر پنج ساله یمنی و خانواده‌اش + فیلم چه خودروهایی جانشین پراید می‌شوند؟ اسمارت‌فون جدید موتو X4 با دوربین دوگانه رونمایی شد + عکس 5 دلیل برای اینکه اکسپریا XZ1 را بخریم + عکس تلویزیون 8K شارپ معرفی شد گریه سردار سلیمانی از فراق شهید کاظمی+فیلم واکنش اردوغان به سیگار راننده تاکسی حال و هوای حجاج ایرانی در سرزمین منا جریمه نقدی عابران پیاده در چهار راه ولیعصر آخرین مطالب همه سایت 15:50 مریوانی‌ها تئاتر خیابانی به راه انداختند 15:40 آخرین عضو باند کلاغ ها دستگیر شد 15:35 همکاری ایران و آژانس در اجرای برجام قابل ستایش است 15:30 تمدید زمان شرکت در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 15:29 سرشماری زنان ایرانی دارای همسر افغان در کل کشور 15:23 بکارگیری یک شرکت لابی‌گر نزدیک به ترامپ توسط بانک ترکیه ای 15:22 ۲ کشته بر اثر سقوط هواپیمای آنتونوف در مسکو 15:20 شب فیروزه ای به استان کردستان می رود 15:10 اعلام برنامه انتخابی والیبال قهرمانی زنان جهان / تایلند نخستین حریف ایران 15:02 یک هیئت عربستانی به ایران می آید فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۸۹۴/مریوانی_ها_تئاتر_خیابانی_به_راه_انداختند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: