Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:31:33 GMT

۶ سوارکار خراسان‌رضوی در مسابقات پرش با اسب کشور رقابت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۹۵۰/۶_سوارکار_خراسان_رضوی_در_مسابقات_پرش_با_اسب_کشور_رقابت_می_کنند

۶ سوارکار خراسان‌رضوی در مسابقات پرش با اسب کشور رقابت می‌کنند

دبیر هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی گفت: در ادامه برنامه‌های سال جاری نیز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور سوارکاری پرش با اسب را در تهران داریم که ۶ سوار از خراسان‌رضوی در این رقابت‌ها حضور دارند.

رامین چرمچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: طبق تقویم ابتدای سال 96 تعداد 27 رقابت سوارکاری تدارک دیده شده است که تاکنون 17 رقابت از آن برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه‌های سال جاری نیز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور سوارکاری پرش با اسب را در تهران داریم که 6 سوار از خراسان‌رضوی در این رقابت‌ها حضور دارند. در این رقابت‌ها نفرات اول تا 50 کشور حضور دارند و فقط از استان تهران و خراسان‌رضوی 6 نماینده حضور دارد.

دبیر هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی گفت: در مسابقات لیگ یک پرش با اسب 10 تیم حضور دارند که نمایندگان استان باشگاه ارشاد در رتبه نخست و تیم هیئت سوارکاری در رتبه سوم جدول قرار دارند.

چرمچی خاطرنشان کرد: همچنین در حال برنامه‌ریزی هستیم تا یک دوره مسابقات یورغه را با ساماندهی این اسب‌ها در مشهد برگزار کنیم چرا که خواستگاه این اسب‌ها استان خراسان‌رضوی است.

وی اظهار داشت: مسابقات سوارکاری جام ثامن در مشهد به‌دلیل همزمانی با رویداد سوارکاری دیگر در مشهد به تعویق افتاده و پیگیر هستیم تا در زمان مناسبی این رقابت‌ها را در مشهد برگزار کنیم.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۹۵۰/۶_سوارکار_خراسان_رضوی_در_مسابقات_پرش_با_اسب_کشور_رقابت_می_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: