Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@13:39:43 GMT

مرگ تازه داماد در رقابت عشقی! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۰۳۴۹/مرگ_تازه_داماد_در_رقابت_عشقی_عکس

مرگ تازه داماد در رقابت عشقی! + عکس

رکنا: درگیری 2 جوان افغان که رقیب عشقی هم بودند با جنایتی خونین پایان گرفت.

عصر جمعه  2 جوان افغان در بازار آهن شاد آباد با چاقو به جان هم افتادند که در این درگیری هر دو جوان زخمی شده که در پایان یکی از آنها که تازه داماد بود به کام مرگ فرو رفت و قاتل زخمی نیز که از ناحیه پهلو خونریزی داشت پا به فرار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین کافی بود تا بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره قتل پلیس اگاهی تهران برای رازگشایی این جنایت وارد عمل شوند.

کارآگاهان در نخستین پلان تحقیقات فهمیدند که 2 جوان افغان رقیب عشقی هم بودند که چندی پیش قربانی جنایت با دختر مورد علاقه اش عقد کرده اما جوان دیگر دست از اصرار و مزاحمت هایش برنداشته که در شروع این درگیری به صورت تلفنی بوده است.

ماموران در گام بعدی پی بردند که تازه داماد برای پایان دادن به این درگیری از شهرری به بازار آهن آمده و با جوان افغان که نگهبان آنجا بوده درگیر شده اند که نخستین ضربه را تازه داماد به رقیب عشقی اش می زند که جوان افغان نیز با چاقویی که همراهش بوده ضربه به گردن تازه داماد زده و پس از زمین افتادن وی پا به فرار گذاشته است.

بنا به این گزارش، ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ایلخانی برای دستگیری قاتل فراری وارد عمل شده اند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۳۴۹/مرگ_تازه_داماد_در_رقابت_عشقی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: