Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@08:59:07 GMT

اولین خانه ی زیر آب در جهان (+عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۱۳۷/اولین_خانه_ی_زیر_آب_در_جهان_عکس

اولین خانه ی زیر آب در جهان (+عکس)

این خانه که ایده ی آن از سوی احمد سلیم (مدیر شرکت کراون) بوده شامل دو طبقه است: بالای سطح دریا و زیر دریا. مجموعه ی زیر آب دارای یک اتاق خواب بزرگ، حمام و راه به گزارش تابناک باتو، با هزینه ی ۱۵ میلیون دلار، اولین خانه ی زیر آب جهان در سه ماه آخر سال جاری تکمیل خواهد شد. این خانه که به آن موراکا (مرجان) گفته می شود در گردشگاه کونراد مالدیو در جزیره ی رانگان ساخته شده و مراجعه کنندگان خواهند توانست تجربه ی خواب در میان ماهی ها و کائنات متنوع دریایی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایی پانورامیک از اولین خانه ی زیر آب

این خانه که ایده ی آن از سوی احمد سلیم (مدیر شرکت کراون) می باشد شامل دو طبقه است: بالای سطح دریا و زیر دریا. مجموعه ی زیر آب دارای یک اتاق خواب بزرگ، حمام و راه پله های مارپیچی است که به یک اتاق نشیمن در طبقه ی بالا منتهی می شود.

اتاق خواب در عمق شش متری از سطح دریا قرار دارد

اتاق خواب در عمق ۶ متری سطح دریا قرار دارد. خانه ی موراکا از جدیدترین فناوری های ممکن بهره برده و نمایی پانورامیک از اعماق زیر آب در اقیانوس هند را نشان می دهد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۱۳۷/اولین_خانه_ی_زیر_آب_در_جهان_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: