Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@04:41:49 GMT

بازدید قائم مقام وزیر بهداشت جمهوری تاتارستان از بیمارستان تخصصی دیالیز و پیوند اعضای منتصریه در شرق کشور

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۱۵۵/بازدید_قائم_مقام_وزیر_بهداشت_جمهوری_تاتارستان_از_بیمارستان_تخصصی_دیالیز_و_پیوند_اعضای_منتصریه_در_شرق_کشور

بازدید قائم مقام وزیر بهداشت جمهوری تاتارستان از بیمارستان تخصصی دیالیز و پیوند اعضای منتصریه در شرق کشور

قائم مقام وزیر بهداشت جمهوری تاتارستان از بیمارستان تخصصی دیالیز و پیوند اعضای منتصریه شرق کشور در مشهد بازدید کرد به گزارش خبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صداوسیما ،دکتر "سرگی اسپیپو"قائم مقام وزیر بهداشت جمهوری تاتارستان با هدف آشنایی با توانمندیهای علمی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، انتقال تجربیات و فراهم شدن زمینه اعزام بیمار در خصوص پیوند اعضا بین خراسان رضوی و تاتارستان عصر دیروز از بیمارستان تخصصی دیالیز و پیوند اعضای منتصریه در مشهد دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان تخصصی پیوند اعضا منتصریه مشهد در این دیدار گفت: این مرکز تخصصی از سال هزارو 390 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون 355مورد عمل پیوند از بیماران مرگ مغزی شامل پیوند کلیه، کبد، قرنیه، پوست، مغز استخوان، قلب و ریه در این مرکز انجام شده است..

دکتر اصغر یارمحمدی افزود: این مرکز روزانه 150ساعت خدمات دیالیز به بیماران کلیوی ارائه می دهد.

او گفت: هماکنون پزشکان افغانستانی نیز با بهره گیری از دانش و مهارت اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عملهای پیوند کلیه را در کشورشان انجام می دهند که تاکنون 47 عمل پیوند کلیه بدین طریق در افغانستان انجام شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۱۵۵/بازدید_قائم_مقام_وزیر_بهداشت_جمهوری_تاتارستان_از_بیمارستان_تخصصی_دیالیز_و_پیوند_اعضای_منتصریه_در_شرق_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: