Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@07:46:12 GMT

مهران حاتمی همچنان سرمربی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان / احتمال حضو نیکخواه و کامرانی در دوره‌های بعدی اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۰۹۲/مهران_حاتمی_همچنان_سرمربی_تیم_ملی_بسکتبال_بزرگسالان_احتمال_حضو_نیکخواه_و_کامرانی_در_دوره_های_بعدی_اردوی_تیم_ملی

مهران حاتمی همچنان سرمربی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان / احتمال حضو نیکخواه و کامرانی در دوره‌های بعدی اردوی تیم ملی

خبرگزاری میزان- مهران حاتمی همچنان هدایت تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران را به عهده دارد. به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چند ماه پیش باوئرمن، سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال بزگسالان ایران قرارداد خود را در آستانه مسابقات غرب آسیا فسخ کرد و به آلمان رفت، فدراسیون با توجه به نزدیک بودن زمان مسابقات غرب آسیا مهران شاهین طبع را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد که شاهین طبع پیشنهاد را رد کرد و فدراسیون مهران حاتمی را به عنوان سرمربی موقت تیم ملی معرفی کرد و ملی‌پوشان بسکتبال با هدایت این مربی به مسابقات غرب آسیا رفتند و عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون طبق اعلام فدراسیون بسکتبال اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در تورنمت چین از دوازدهم خرداد یعنی بعد از اتمام لیگ برتر آغاز می‌شود اما نامی از سرمربی عنوان نشده بود.

مهران حاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص هدایت تیم ملی بسکتبال ایران در تورنمت چین توسط وی اظهار داشت: اردوی تیم ملی دوازدهم خرداد آغاز می‌شود و من و کادر قبلی همچنان کنار ملی‌پوشان هستیم و این تیم را درحال حاضر هدایت می‌کنیم همچنین فهرست ۲۴ نفره دعوت‌شدگان به اردو را هم به فدراسیون ارائه کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نام صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی در لیست وجود دارد تصریح کرد: در این مقطع از اردو نام این دو بازیکن در فهرست نیست.

حاتمی در پایان در پاسخ به این سوال که امکان دارد در دوره‌های بعدی این دو بازیکن به تیم ملی دعوت شوند گفت: هنوز چیزی مشخص نیست اما احتمال اینکه در مقاطع بعدی به تیم ملی دعوت شوند وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۰۹۲/مهران_حاتمی_همچنان_سرمربی_تیم_ملی_بسکتبال_بزرگسالان_احتمال_حضو_نیکخواه_و_کامرانی_در_دوره_های_بعدی_اردوی_تیم_ملی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: