Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@22:28:13 GMT

«همبازی» به روی آنتن شبکه نهال ‌رفت+تیزر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۶۲۷۸/همبازی_به_روی_آنتن_شبکه_نهال_رفت_تیزر

«همبازی» به روی آنتن شبکه نهال ‌رفت+تیزر

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، برنامه تلویزیونی «همبازی» که به صورت آیتم‌های کوتاه 2-4 دقیقه‌ای و با محوریت معرفی‌ بازی‌های ساده و آپارتمانی تولید شده است، به روی آنتن شبکه نهال سیما رفت.

بر اساس این گزارش، «همبازی» که پخش آن، همزمان با عید سعید فطر از شبکه نهال ‌آغاز شده، در 49 قسمت به تهیه کنندگی محمدحسین بزرگی، کارگردانی مشترک حسین گلزار، مجید رستگار و مهدی شهابی و با نویسندگی و گویندگی علی زکریایی، تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گ علاقمندان جهت تهیه آیتم‌های این برنامه می‌توانند کانال این برنامه هم به نشانی @Hambazi_tv در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا مراجعه کنند.

فصل قبلی «هم بازی» نیز با محوریت بررسی بازی‌های دیجیتال و غیردیجیتال در کنار معرفی بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های ایرانی، از شبکه پنج پخش شده بود.

503

تلویزیون صدا و سیما شبکه نهال همبازی شبکه پنج

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۶۲۷۸/همبازی_به_روی_آنتن_شبکه_نهال_رفت_تیزر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: