Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@12:19:13 GMT

پرورش عقرب برای تولید داروی درمان سرطان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۷۰۱۴۴/پرورش_عقرب_برای_تولید_داروی_درمان_سرطان

پرورش عقرب برای تولید داروی درمان سرطان

ساعت 24-مدیر مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: محققان مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد توانستند با پرورش عقرب داروی گران قیمت برای درمان سرطان تولید کنند.

 علی امیری با بیان اینکه برای پرورش عقرب یک میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: بعد از تائید این ایده مکانی برای دانشجویان فراهم شد و به پرورش و تولید عقرب پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محقق و کارشناس سم شناسی در این زمینه  گفت: بیش از هزار عقرب در دنیا در شرایط مختلف آب و هوایی زندگی می کنند و عمر هر عقرب بین 5 تا 7 سال است.

یونس شکیب زاده بیان کرد: با تغذیه خوب از هر عقرب دو بار در سال می توان  سم گیری انجام داد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۱۴۴/پرورش_عقرب_برای_تولید_داروی_درمان_سرطان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: