Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:42:59 GMT

جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر (دا) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۷۰۲۴۹/جشنواره_فرهنگی_ورزشی_مادر_و_دختر_دا_برگزار_می_شود

جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر (دا) برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: رییس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر (دا) به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان، لیلا جاویدان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر (دا) برای اولین بار در کلیه شهرستان‌های استان آذربایجانشرقی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد و افزود: این جشنواره توسط گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و با مشارکت شهرداری منطقه 5 کلانشهر تبریز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاویدان ادامه داد: جشنواره پنجم و ششم بهمن ماه در رشته های آمادگی جسمانی، رشته های بومی محلی، طناب کشی، هفت سنگ و وسطی در سالن ورزشی آفتاب واقع در میدان شهید فهمیده تبریز بلوار دوکمال برگزار خواهد شد. 
  
به گفته وی در این جشنواره علاوه بر برگزاری مسابقات و رقابت های ورزشی هر یک از تیم های شهرستان‌ها، مراسم سنتی آش پزی و پخت نان های محلی را اجرا خواهند کرد. 
  
گفتنی است، جشنواره مادر و دختر دا با هدف ایجاد نشاط و شادابی و ترغیب مادران و دختران شهری و روستائی به ورزش و ارتقا سطح سلامت قشر بانوان برگزار می شود.
 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۲۴۹/جشنواره_فرهنگی_ورزشی_مادر_و_دختر_دا_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: