Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:15:59 GMT

انتشار ۳ کتاب از مجموعه «هفت گناه کبیره»

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۷۰۵۵۴/انتشار_۳_کتاب_از_مجموعه_هفت_گناه_کبیره

کتاب‌های «غرور»، «طمع» و «حسد» از مجموعه «هفت گناه کبیره» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، کتاب «غرور» نوشته اریک دایسون با ترجمه مهین خالصی در ۱۵۲ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۰۰۰ تومان در نشر ققنوس منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «غرور همان چیزی نیست که قبلا بود، و هنگامی که اثر مایکل اریک دایسون درباره این موضوع خوانده شود، شمار زیادی از فلاسفه‌ای که درباره این موضوع اظهارنظر کرده‌اند، پی خواهند برد که آن‌قدری که گمان می‌کردند چیزی ندارند که به آن مغرور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم، "گناهان کبیره" فضایل خود را دارند. مولف ریشه آن‌ها را در تجربه خویش که به وضوح بازگو شده پیدا می‌کند و با زبانی شیوا شرح می‌دهد.»

جیمز ج. اودنل رئیس دانشگاه جورج تاون و نویسنده کتاب زندگینامه جدید آگوستین

همچنین کتاب «طمع» نوشته فیلیس اِی. تیکل با ترجمه نسترن ظهیری در ۹۵ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۷۰۰۰ تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «شکل و شمایل این کتاب گولتان نزند. این کتاب یک فنجان اسپرسوی غلیظ غلیظ است، کتابی کوچک که شما را ضربه فنی می‌کند. فیلیس ای. تیکل می‌گوید طمع گناهی است که به سادگی آن را در وجود دیگران می‌بینیم اما به ندرت خودمان را مبتلا به آن می‌دانیم – و قدرت طمع در همین نهفته است. کتابی که هر صفحه‌اش اظهاراتی گیرا دارد و مودبانه تلنگر می‌زند - اگر دلیلی برای مخالفت پیدا نکنید، حتما کتاب را با دقت نخوانده‌اید - و می‌طلبد که یک‌جا قورتش دهید.»

جان ویلسون، ویراستار کتاب‌ها و فرهنگ

دیگر کتاب تازه منتشرشده از مجموعه «هفت گناه کبیره» کتاب «حسد» نوشته جوزف اپستاین با ترجمه نسترن ظهیری است که در ۱۳۵ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه وقیمت ۸۰۰۰ تومان راهی بازار کتاب شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: حسد در میان هفت گناه کبیره مسیحیت تنها گناهی است که به هیچ وجه لذت‌بخش نیست. حسد از آن دست احساسات درونی و قلبی انسان است که به سبب ماهیتش تاکنون چندان بررسی نشده است چون کسی از ته دل دوست ندارد به دیگران بفهماند که نسبت به چه اموری حسادت می‌ورزد. از این رو خاستگاه آن و مواردی که باعث برانگیختنش می‌شوند کمابیش ناشناخته باقی مانده‌اند. نویسنده در این کتاب بر آن ست تا عوامل و دلایل این گناه کمابیش ناشناخته را تا حد ممکن واکاوی کند. حسدورزی در ایمان مردان و زنان، واکاوی دلایل آن، بررسی آنچه از حسد نصیب انسان می‌شود و برخی موضوعات دیگر بن‌مایه اصلی این کتاب را تشکیل داده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۰۵۵۴/انتشار_۳_کتاب_از_مجموعه_هفت_گناه_کبیره را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: