Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@11:08:38 GMT

محمد حسن سیوندیان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۱۳۶/محمد_حسن_سیوندیان_مسئول_جدید_بسیج_دانشجویی_دانشگاه_اصفهان_شد

محمد حسن سیوندیان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان شد

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

عادلی‌نژاد، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد تودیع خود و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در تاریخ ۳ تیرماه۱۳۹۶گفت: جلسه تودیع و معارفه با حضور آقای غفوری، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان و دکتر طالبی، ریاست دانشگاه اصفهان و دکتر شاه نظری، معاونت فرهنگی دانشگاه اصفهان و حجت الاسلام شریف، مسئول نهاد رهبری دانشگاه و اعضای خواهر و برادر بسیج دانشجویی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادلی‌نژاد در ادامه افزودریاست دانشگاه در این جلسه طی سخنانی تاکید بر تاثیرگذاری فرهنگی بسیج بر جامعه دانشگاهی داشتند و خواستند که بسیج دانشجویی خدمت‌گذار و پیگیر مسائل فرهنگی باشد و نباید به صورت جناحی و سیاسی کار کند.مسئول ناحیه بسیج دانشجویی نیز طی سخنانی وظیفه بسیج را خدمت جهادی مطرح کردند و گفتند برنامه‌های بسیج باید مخاطب محور باشد به گونه‌ای که در اغلب برنامه‌ها حداقل ۵۰ درصد نظر مخاطبان را کسب کند.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در ادامه به سخنان خود در این جلسه اشاره کرد و افزودتمدن اسلامی و فاصله آن با وضعیت فعلی کشور باید در نظر گرفته شود اما نباید از فضای سیاسی کشور هم غفلت شود. بسیج باید سیاسی باشد امااهل سیاسی‌کاری و جناح‌بازی نباشد. باید نقاط مثبت و منفی دانشگاه را در نظر بگیرد و هدف اصلی را تشکیل تمدن اسلامی قرار دهد و بسیجیان طبق منویات رهبری و رهنمودهای ایشان که در حیطه قانون هم هستجامعه را به سمت تشکیل تمدن اسلامی پیش ببرند.

وی در پایان به سخنان سیوندیان، مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: سیوندیان در جلسه معارفه خود به برنامه ویژه بسیج دانشجویی در مورد مباحث علمی و پژوهشی پرداخت و فعالیت بیشتر در دو پژوهشکده شهید شهریاری در حوزه فنی مهندسی و پژوهشکده شهید علم الهدی در حوزه علوم انسانی محور فعالیت‌های علمی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهاناعلام کرد.در ادامه هم به وظیفه انقلابی بسیج دانشجویی در فضای دانشگاه اشاره کردو گفتپرداختن به موضوعات علمی نباید ما را از مسائل روز بازدارد. بسیج به دنبال سیاسی‌کاری نیست اما مسائل سیاسی کشور را حتما دنبال می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۱۳۶/محمد_حسن_سیوندیان_مسئول_جدید_بسیج_دانشجویی_دانشگاه_اصفهان_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: