Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:44:48 GMT

افتتاح ۲ طرح بهداشتی و سلامت در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۲۳۹/افتتاح_۲_طرح_بهداشتی_و_سلامت_در_ارومیه

افتتاح ۲ طرح بهداشتی و سلامت در ارومیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛صبح امروز با حضور علیرضا رئیسی به عنوان معاون بهداشت ۲ طرح بهداشتی و سلامت در ارومیه به بهره برداری رسید.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با اشاره به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای نازلو گفت:این طرح ۲۹ روستاو ۱۰ خانه بهداشت را شامل می‌شود و بیش از ۱۲ هزار ۲۲۷ نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقازاده تصریح کرد:برای احداث این مرکز جامع سلامت بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به افتتاح پایگاه سلامت، ولی عصر گفت:این پایگاه سلامت نیز ۱۲ هزار ۹۹۰ نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و برای احداث این پایگاه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود:با افتتاح این دو طرح تعداد پایگاه‌های سلامت شهری در استان به ۲۲۲ پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی به ۲۶۰ مرکز رسید.

 

انتهای پیام/م

۲ طرح بهداشتی و سلامت در ارومیه به بهره برداری رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۲۳۹/افتتاح_۲_طرح_بهداشتی_و_سلامت_در_ارومیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: