Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:02:21 GMT

افتتاح مرکز فروش بلیت جام کنفدراسیون‌ها در مسکو + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۲۴۰/افتتاح_مرکز_فروش_بلیت_جام_کنفدراسیون_ها_در_مسکو_تصاویر

افتتاح مرکز فروش بلیت جام کنفدراسیون‌ها در مسکو + تصاویر

مرکز فروش بلیت‌ جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه با حضور معاون نخست‌وزیر این کشور و چهره‌های مشهور از جمله گیلبرتو سیلوای برزیلی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسم افتتاح مرکز اصلی فروش بلیت‌ جام کنفدراسیون‌های 2017 در مسکو، ویتالی موتکو (معاون نخست‌وزیر روسیه و رئیس کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018)، الکساندر سوروخین (مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه)، فیلیپ استادو (مدیر تجاری فیفا)، پتر آوون (عضو بانک آلفا)، دنیس گلوشاکوف (بازیکن اسپارتاک مسکو و تیم ملی فوتبال روسیه)، گیلبرتو سیلوا (ملی پوش پیشین برزیل دارای مدال قهرمانی در جام جهانی و دو جام کنفدراسیون‌ها) حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با افتتاح مرکز فروش بلیت‌جام کنفدراسیون‌ها آخرین مرحله فروش اینترنتی نیز توسط فیفا آغاز شد. هر هواداری در روسیه نیز می‌تواند با مراجعه حضوری به این مرکز در مسکو و دیگر شهرهای مشخص شده بلیت بازی‌های جام کنفدراسیون‌ها را خریداری کند.

در آغاز این مراسم ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه گفت: کمتر از دو ماه تا آغاز این رقابت‌های فوق‌العاده با حضور روسیه و قهرمانان جهان باقی مانده است. تمام شهرهای روسیه آماده میزبانی از جام کنفدراسیون‌ها هستند و هواداران شاهد سوپر فوتبال خواهند بود. از هواداران نیز برای تماشای دیدارهای جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه دعوت می‌کنم.

جام کنفدراسیون‌ها با حضور هشت تیم ملی برتر فوتبال جهان در شهرهای مسکو، سن‌پترزبورگ، کازان و سوچی از 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تصاویری از مراسم افتتاح مرکز اصلی فروش بلیت جام کنفدراسیو‌ن‌ها در مسکو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

R7858/P1015145/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۲۴۰/افتتاح_مرکز_فروش_بلیت_جام_کنفدراسیون_ها_در_مسکو_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: