Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:46:06 GMT

۳۰ درصد از تصویربرداری سریال «پدر» انجام شد/ معرفی بازیگران جدید در سریال رمضانی شبکه دو + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۳۲۴/۳۰_درصد_از_تصویربرداری_سریال_پدر_انجام_شد_معرفی_بازیگران_جدید_در_سریال_رمضانی_شبکه_دو_تصاویر

۳۰ درصد از تصویربرداری سریال «پدر» انجام شد/ معرفی بازیگران جدید در سریال رمضانی شبکه دو + تصاویر

حامد عنقا تهیه کننده و فیلمنامه نویس، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت تولید مجموعه تلویزیونی «پدر» گفت: تصویربرداری سریال «پدر» این روزها در لوکیشن دانشگاه واقع در شهرک غرب ادامه دارد و تاکنون ۳۰ درصد از آن ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این سریال که در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت، بازیگران جدیدی معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از جمله آنها می توان به ریحانه پارسا بازیگر نقش «لیلا» شخصیت اصلی سریال اشاره کرد. همچنین ساناز طارى، شهاب مهربان، مهتاب شيروانى، پوريا سلطانزاده و سيد حسام ميثاق نیز که نقش هم کلاسی های لیلا را برعهده دارند، با این سریال به جامعه هنری معرفی می شوند.
نویسنده این سریال عنوان کرد: «پدر» قصه ای دارای فضای مذهبی است که در آن شاهد به تصویر کشیدن روابط سنتی در خانواده ها هستیم. کاراکتر اصلی سریال دچار تحولی می شود که چگونگی و چرایی اش را مخاطبان باید در کار ببینند.     عنقا درباره قصه این سریال و فضای اجتماعی آن بیان کرد: فکر می کنم خیلی از مسائل مبتلابه جامعه امروز ما مخصوصا جوانان و طبقات مختلف اجتماعی، در این قصه وجود دارد. شکاف طبقاتی که احساس می کنیم در جامعه وجود دارد و اینکه نمی توان ارتباط درست و بی واسطه بین این طبقات ایجاد کرد، از جمله دغدغه هایی است که در سریال مطرح می شود.   گفتنی است ؛ در خلاصه داستان این سریال، آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است، ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»
از جمله دیگر بازیگرانی که تاکنون به این سریال پیوسته اند، می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا بهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی اشاره کرد.

عوامل اصلی «پدر» عبارتند از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی، دستیاراول کارگردان: مجید مافى، دستیاردوم کارگردان: علیرضارمضانى، منشى صحنه: مهین شهبازى، مدیربرنامه ریزى: امیر سلیمانى، دستیاربرنامه ریز: على مرزبان، مدیرتصویربردارى: بهنام کریمى، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیرشیبان خاقانى، طراح صحنه و لباس: محسن شریفى، دستیار اول صحنه: قاسم قاسمى، دستیاران لباس: نیسانادرى و کتایون فربود، طراح گریم: مهرنوش طبیبى، مجرى آقا: وحیدشیرزاداصل، مجرى خانم: ژیوان حیدرى، صدابردار: امیر حاتمى، عکاس: محمد دارایى، مدیرتولید: افشین قلى پور، مدیر تدارکات: شهرام اسلامى، تدارکات: اصغرپسندپور، همیار تدارکات: حمیدمختارى، مدیر پشتیبانى: سید على اسلامى، گرافیک: مجیداسماعیلى، امور مالى: فریبرز بلارک، امور ادارى: شیرین پورایواز.   آخرین وضعیت ساخت سریال پدر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۳۲۴/۳۰_درصد_از_تصویربرداری_سریال_پدر_انجام_شد_معرفی_بازیگران_جدید_در_سریال_رمضانی_شبکه_دو_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: