Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@04:04:47 GMT

شعبه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در ایلام افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۷۷۴۵۲/شعبه_اتاق_بازرگانی_مشترک_ایران_و_عراق_در_ایلام_افتتاح_شد

شعبه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در ایلام افتتاح شد

شعبه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق امروز با حضور مسئولان در اتاق بازرگانی استان ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ایلام در مراسم افتتاح شعبه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در ایلام اظهار داشت: بین تاجران ایرانی و عراقی و به ویژه تجار ایلامی ارتباط کاری و تجاری بالایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همواره مشکلاتی در روند تجارت بین تاجران دو کشور اتفاق می‌افتد، افزود: افتتاح این شعبه از اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در ایلام سبب کاهش مشکلات می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ایلام عنوان کرد: تاجرانو فعالان اقتصادی ایلامی می‌توانند برای ثبت نام در این شعبه از اتاق بازرگانی اقدام کنند.

شعبان فروتن خاطرنشان کرد: این شعبه بدون واسطه عمل می‌کنند و تاجرانمی‌توانند مشکلات خود در این شعبه پیگیری و حل و فصل کنند.

وی گفت: امیدواریم که با گشایش این شعبه از اتاق بازرگانی مشترک ایران وعراق در ایلام همکاری و تعامل بیشتری بین تجار دو کشور ایجاد شود و مشکلات نیز برطرف شود.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با افتتاح این شعبه به طور قطع فعالیت‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور افزایش پیدا می‌کند.

یحیی آل اسحاق افزود: برای برطرف کردن مشکلات و رونق کار و فعالیت تجاری بین دو کشور نیازمند بودیم که شعبه را در ایلام افتتاح کنیم که این مهم انجام شد.

انتهای پیام/

R41370/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۷۴۵۲/شعبه_اتاق_بازرگانی_مشترک_ایران_و_عراق_در_ایلام_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: