Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@10:44:42 GMT

دیبالا از داگلاس کاستا به خاطر شادی پس از گلش تشکر کرد: به زودی ورژن اصلی باز می گردد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۸۱۵۶۴/دیبالا_از_داگلاس_کاستا_به_خاطر_شادی_پس_از_گلش_تشکر_کرد_به_زودی_ورژن_اصلی_باز_می_گردد

دیبالا از داگلاس کاستا به خاطر شادی پس از گلش تشکر کرد: به زودی ورژن اصلی باز می گردد

وینگر برزیلی یوونتوس گلش را مقابل جنوا به پائولو دیبالای مصدوم تقدیم کرد. 

طرفداری - یوونتوس موفق شد با نتیجه 1-0 از سد جنوا بگذرد. این دیدار از چارچوب رقابت های سری آ برگزار شد. داگلاس کاستا زننده تک گل این بازی بود و پس از به ثمر رساندن این گل، به سبک پائولو دیبالا شادی کرد و گلش را به او تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا که دوره مصدومیتش را سپری می کند، با انتشار این تصویر نوشت:

از گل و شادی پس از گلت به سبک ماسک دیبالا متشکرم. ورژن اصلی به زودی باز می گردد! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۱۵۶۴/دیبالا_از_داگلاس_کاستا_به_خاطر_شادی_پس_از_گلش_تشکر_کرد_به_زودی_ورژن_اصلی_باز_می_گردد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: