Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@23:08:08 GMT

کشت گوجه فرنگی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۹۱۴۹۹/کشت_گوجه_فرنگی_در_خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت : از آغاز فصل کشت گوجه فرنگی تاکنون 9 هزار و 327 هکتار گوجه کاشته شده است.
محمد قاسمی نژاد افزود : امسال بیش از 10 هزار و 500 هکتار از زمین های کشاورزی استان به کشت این محصول اختصاص می یابد.
ویبا بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده شامل فلات، متین، سانسیت ،کیمیا، سهیل و چیفت می باشد ادامه داد : کشت گوجه فرنگی تا اواخر اسفند ماه انجام و پیش بینی می شود عملکرد این محصول به طور متوسط 45 تن در هکتار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوجه فرنگی از اواسط فروردین برداشت می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۴۹۹/کشت_گوجه_فرنگی_در_خوزستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: