Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:24:18 GMT

افزایش نگران‌کننده کودک‌ربایی در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۱۹۱۹۰۸/افزایش_نگران_کننده_کودک_ربایی_در_انگلیس

انجمن افراد گمشده در انگلیس، نسبت به افزایش آمار کودک ربایی طی ده سال گذشته به شدت ابراز نگرانی کرده و آن را فاجعه آمیز دانسته است.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد حقوق بشر، نشریه "سان" عنوان کرده که آمار کودک‌ربایی در انگلستان طی ده سال گذشته به شدت افزایش یافته است.

طی گزارشی که انجمن "افراد گمشده" در انگلستان اخیرا منتشر نموده، هر سال حدود 140 هزار کودک در شهرهای مختلف انگلستان گم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این آمار معادل 383 کودک در روز می باشد، البته بسیاری از این افراد ظرف چند روز پیدا می‌گردند. با این حال سرنوشت بسیاری دیگر نامعلوم باقی می ماند.

بر اساس همین گزارش، طی سال 2016، 1141 مورد کودک ربایی در انگلستان گزارش شده است.

این تعداد، دو برابر میزان گزارش شده در سال 2011 می باشد و متوسط سن کودکان ربوده شده 11 سال است.

با توجه به اینکه انگیزه بسیاری از کودک ربایی‌ها، مسائل جنسی است؛ لذا بسیاری از خانواده ها پس از آزاد شدن فرزند خود از ترس آبروی‌شان، به پلیس مراجعه نمی‌کنند.

به همین دلیل آمار واقعی کودک ربایی در این کشور بسیار بیشتر از میزان گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، سه چهارم کودکان ربوده شده دختر هستند که سرنوشت برخی از آنها مرگ به دست ربایندگان است.

برخی دیگر نیز در سنین بالاتر به دلیل افسردگی ناشی از آسیب‌های وارده، دست به خودکشی می‌زنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۹۰۸/افزایش_نگران_کننده_کودک_ربایی_در_انگلیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: