Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@02:06:20 GMT

پخش فینال «کودک شو» از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۱۹۳۰/پخش_فینال_کودک_شو_از_هفته_آینده

فینال مسابقه «کودک شو» از شنبه ششم مرداد ماه در شبکه نسیم آغاز می‌شود.

سری دوم «کودک شو» به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی از زمستان ۹۶ ، در ۲۲ هفته با حضور خانواده‌های مختلف و کودکانشان روی آنتن رفت.

در پایان هر هفته از پخش این برنامه یک خانواده با رای مردم برای شرکت در فینال مسابقه انتخاب شدند و حالا زمان آن رسیده که فینالیست‌های «کودک شو» با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بناست در پایان سری دوم برنامه، خانواده برگزیده یک دستگاه آپارتمان را به عنوان جایزه خود دریافت کند. آپارتمانی که به نام فرزند خانواده برگزیده سند خواهد خورد.

«کودک شو» با اجرای پژمان بازغی شنبه تا سه شنبه‌ها ساعت ۲۳ و جمعه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۹۳۰/پخش_فینال_کودک_شو_از_هفته_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: