Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-19@22:19:51 GMT

حقایق پیشگویی این زن نابینا در سال 2018 (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۰۵۳۹۷/حقایق_پیشگویی_این_زن_نابینا_در_سال_۲۰۱۸_عکس

حقایق پیشگویی این زن نابینا در سال 2018 (عکس)

حقایق پیشگویی این زن نابینا در سال 2018 (عکس)

 

به گزارش ایران ناز زن نابینا و پیش گوی بلغاری که تا پیش از این برخی از رخدادهای بزرگ در جهان را پیش گوبینی کرده بود از قرار معلوم 2 پیش گویی نیز برای سال 2018 داشته است که صبح امروز در میرر منتشر شد.

 

 

نظریه پردازان معتقدند بابا وانگا پیش از وقوع بسیاری از بلایای طبیعی آنها را پیش بینی کرده است و این موضوع با تحقق برخی از اتفاقات در جهان همچون داعش و ترامپ بیشتر مورد توجه و به سمت واقعیت کشانده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بابا وانگا پیرزن پیشگوی نابینای کشور بلغارستان  ISIS و سونامی روز بوکس و.. را قبل از مرگ خود پیش بینی کرده بود و با تحقق آنها اکثر کارشناسان نظریه پردازی به توانایی این زن اطمینان پیدا کردند . 

 

 

پیرزن نابینای پیشگوی بلغاری که در سال 1996 در سن 85 سالگی درگذشت قبل از مرگ دو رویداد مهم برای جهان در حال تغییر و در سال 2018 را پیش گویی کرده است.طبق گفته زنی که تحت عنوان “نوستراداموس بالکان” شناخته می شود، سال آینده دو رویداد مهم در پیش دارد.

 

 

او گفت که در سال 2018 چین به یک “قدرت فوق العاده” در جهان تبدیل خواهد شد و از ایالات متحده پیشی خواهد گرفت .این پیرزن نابینا قبل از مرگش اشاره کرده بود که در سال 2018 همچنین “یک شکل جدید انرژی” بر روی زهره کشف خواهد شد.

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۳۹۷/حقایق_پیشگویی_این_زن_نابینا_در_سال_۲۰۱۸_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: