Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-03-28@22:07:20 GMT

عکس/ ادای احترام روحانی به قربانیان جنگ جهانی دوم در مسکو

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۰۵۴۲۵/عکس_ادای_احترام_روحانی_به_قربانیان_جنگ_جهانی_دوم_در_مسکو

عکس/ ادای احترام روحانی به قربانیان جنگ جهانی دوم در مسکو

- پایگاه اطلاع‌‌رسانی ریاست‌جمهوری نوشت: حسن روحانی رییس‌جمهور ایران طی سفر خود به روسیه عصر امروز (به وقت محلی) در بنای یادبود قربانیان جنگ جهانی دوم حضور یافت و با اهدای دسته گل ادای احترام کرد. آرامگاه سرباز گمنام که در باغ الکساندر و در مجاورت میدان سرخ قرار دارد، نماد یادبود قربانیان جنگ جهانی دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش نامه نیوز ، مراسم ادای احترام به قربانیان جنگ جهانی دوم پس از برگزاری مراسم اعطای دکترای افتخاری دانشگاه دولتی مسکو به دکتر روحانی انجام شد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۴۲۵/عکس_ادای_احترام_روحانی_به_قربانیان_جنگ_جهانی_دوم_در_مسکو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: