Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@23:49:17 GMT

روش هاي لباس پوشيدن براي لاغرتر شدن

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۰۹۶/روش_های_لباس_پوشیدن_برای_لاغرتر_شدن

روش هاي لباس پوشيدن براي لاغرتر شدن

خبرگزاري آريا -
گاهي اوقات مناسبتي پيش مي آيد که دوست داريد لاغر ديده شويد و وقت کافي هم براي ورزش و لاغر کردن نداريد. در اين مواقع مي توانيد نحوه لباس پوشيدنتان را عوض کنيد و طوري لباس بپوشيد که لاغرتر ديده شويد.
کفش هاي راحت بپوشيد
براي اين که پاها بلندتر و اندام لاغرتر نشان داده شود کفش هايي بپوشيد که به رنگ پوستتان نزديک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل بژ، قهوه اي و هر رنگ ديگري که به رنگ پوستتان بيشتر بخورد. اگر جوراب شلواري مي پوشيد رنگ کفش بايد مشابه رنگ جوراب باشد. نکته ديگر اين که کفش هاي بند دار نپوشيد چون قد شما کمي کوتاه تر نشان مي دهد.

براي اين که پاها بلندتر و اندام لاغرتر نشان بدهد کفش هايي بپوشيد که به رنگ پوستتان نزديک است
لباس هاي زياد گشاد يا زياد تنگ نپوشيد
لباس هاي سايز بزرگ تر يا کوچک تر از خودتان نپوشيد. اين لباس ها هم نقص هاي اندام تان را برجسته تر مي کند و هم شما را چاق تر نشان مي دهد. لباسي که مي پوشيد بايد اندازه خودتان باشد.


لباس هاي سايز بزرگ تر يا کوچک تر از خودتان نپوشيد
صاف بايستيد
ژست مناسب هميشه اندام را زيباتر و کمر را باريک تر نشان مي دهد. قوز کردن عادت بدي است که قد را کوتاه تر و اندام را چاق تر نشان مي دهد. به علاوه در سلامت بدن نيز مشکل ايجاد مي کند. هميشه پشتتان را صاف کنيد و شکم را داخل بدهيد.

قوز کردن عادت بدي است که قد را کوتاه تر و اندام را چاق تر نشان مي دهد
تکنيک هاي کانتورينگ را ياد بگيريد
با کانتورينگ مي توانيد صورت و چانه را لاغرتر کنيد. فقط بايد نحوه استفاده از کانتورينگ هاي تيره و روشن را بلد باشيد. قسمت هايي که مي خواهيد مخفي کنيد را تيره کنيد و قسمت هايي که مي خواهيد برجسته تر نشان داده شود را روشن کنيد. در استفاده از رنگ هاي جيغ و روشن بايد مراقب باشيد. به عنوان مثال رژلب قرمز فک و چانه را برجسته تر نشان مي دهد.

با کانتورينگ مي توانيد صورت و چانه را لاغرتر کنيد
رنگ پوست را کمي تيره تر کنيد
هر چه رنگ پوست تيره تر باشد سلوليت ها و چربي هاي اضافه کمتر نشان داده مي شود. بنابراين مي توانيد از برنزر استفاده کنيد. قبل از برنز کردن ابتدا پوست را تميز کنيد و اسکراب بدن استفاده کنيد. سپس به پوست مرطوب کننده بزنيد.
جنس پارچه مناسب انتخاب کنيد
از لباس هايي که جنس ضخيمي دارند يا زيادي تنگ و چسبان هستند استفاده نکنيد. براي اين که نقص هاي بدن را بپوشانيد پارچه هاي نرم و کشي انتخاب کنيد.

براي اين که نقص هاي بدن را بپوشانيد پارچه هاي نرم و کشي انتخاب کنيد
اکسسوري هاي مناسب انتخاب کنيد
شال بزرگ و لباس هاي يقه اسکي هيکل را کمي درشت تر نشان مي دهد. شال را زياد دور گردن نپيچيد و لباس هاي يقه گرد يا يقه هفت بپوشيد يا دکمه نزديک يقه را نبنديد.

شال بزرگ و لباس هاي يقه اسکي هيکل را کمي درشت تر نشان مي دهد
نقص هاي اندامتان را برجسته تر نکنيد
بعضي ها با بيش از حد پوشاندن مي خواهند قسمت هاي مشکل دار بدنشان را پنهان کنند. اما اين کار نتيجه برعکس مي دهد چون بيشتر نظر ديگران را جلب مي کند. به عنوان مثال اگر باسن بزرگ داريد شلوارهاي جيب دار يا گلدوزي شده نپوشيد.

با بيش از حد پوشاندن نمي توانيد قسمت هاي مشکل دار بدنتان را پنهان کنيد
با آرايشگر مو مشورت کنيد
موهاي حجيم و پف کرده تعادل ظاهرتان را به هم مي زند. موها را کمي کوتاه کنيد. موهاي کوتاه خوب است و بهتر است گردن زير موها پنهان شود. اگر دوست نداريد موها را کوتاه کنيد قسمت بالاي شانه را کمي حجيم تر کنيد.

موهاي کوتاه خوب است و بهتر است گردن زير موها پنهان شود
منبع : bedunim.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۰۹۶/روش_های_لباس_پوشیدن_برای_لاغرتر_شدن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: