Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:47:33 GMT

اردبیل|سومین جشنواره کوچ عشایر در اصلاندوز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۱۰۰/اردبیل_سومین_جشنواره_کوچ_عشایر_در_اصلاندوز_برگزار_می_شود

اردبیل|سومین جشنواره کوچ عشایر در اصلاندوز برگزار می‌شود

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: سومین جشنواره کوچ عشایری روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در روستای ایدر اصلاندوز برگزار می‌شود. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری از برگزاری سومین جشنواره کوچ عشایر در منطقه اصلاندوز خبر داد و اظهار داشت: سومین جشنواره کوچ عشایری در روستای ایدر اصلاندوز ساعت 9 صبح روز شنبه 22 اردیبهشت ماه در محله قیزیل یورد روستای ایدر اصلاندوز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به غرفه بندی محل جشنواره و برگزاری برنامه‌های متنوع گفت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی،ورنی و صنایع دستی،بازی ها و پخت غذاهای بومی محلی، برپایی آلاچیق، پایگاه سلامت، نمایشگاه حجاب و عفاف، غرفه شهدای بسیج عشایری، بایاتی خوانی، قرائت شعر و سخنرانی از مهمترین برنامه‌های جشنواره کوچ عشایر خواهد بود.

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه حضور پرشکوه مسئولان به همراه کارکنان در این جشنواره حائز اهمیت است افزود: با همت و تعامل و همکاری مسئولان ادارات شاهد برگزاری هر چه با شکوهتر سومین جشنواره کوچ عشایری خواهیم بود.

بخشدار اصلاندوز نیز گفت: بخش بزرگ اصلاندوز به عنوان گلوگاه شمال استان اردبیل دارای ظرفیت عظیم و قرار گرفتن در نقطه استراتژیک شرایط خاصی دارد که از حالت بخش بودن خارج است و تمام برنامه‌ها و کارها در سطح شهرستان انجام می‌شود.

سید عباس مینایی با اشاره به برگزاری جشنواره کوچ عشایر با محوریت سپاه گفت: مساعدت و حضور کلیه ادارات و مسئولان دستگاههای اجرایی بخش در این جشنواره یقینا سبب پرونق شدن این برنامه خواهد شد که لازم است همچون یادواره شهدای بسیج عشایری در این زمینه نیز سنگ تمام بگذاریم.

بخشدار اصلاندوز با بیان اینکه دستاوردها و توانمندی های عشایر در اینگونه جشنواره ها بخوبی به مردم معرفی می شود افزود: برگزاری جشنواره کوچ عشایری فرصت مناسبی است تا آداب و رسوم و سبک زندگی عشایر زنده نگهداشته شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۱۰۰/اردبیل_سومین_جشنواره_کوچ_عشایر_در_اصلاندوز_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: