Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:31:15 GMT

زمان جلسه سوال از روحانی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۲۰۹/زمان_جلسه_سوال_از_روحانی_اعلام_شد

اسدالله عباسی در خصوص زمان برگزاری جلسه سوال از رئیس جمهور، اظهار داشت: براساس توافقی که انجام شده، سه شنبه 6 شهریورماه جلسه سوال از رئیس جمهور برگزار می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با معاون پارلمانی رئیس جمهور برای تاریخ 6 شهریور ماه به توافق رسیده و ظاهرا آقای رئیس جمهور در صحبت‌هایی که با معاون پارلمانی داشته، پذیرفته تا در این تاریخ برای حضور در جلسه سوال از رئیس جمهور به بهارستان بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که طرح سوال از رئیس جمهور روز (چهارشنبه) 10 مرداد ماه توسط رئیس مجلس شورای اسلامی، اعلام وصل شد، رئیس جمهور موظف است طبق ماده ۲۱۳ آیین‌نامه حداکثر تا مدت یک ماه برای پاسخ به سوالات در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۲۰۹/زمان_جلسه_سوال_از_روحانی_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: