Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@14:21:41 GMT

ریزش مرگبار کوه در فشم +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۳۴۳/ریزش_مرگبار_کوه_در_فشم_تصاویر

ریزش مرگبار کوه در فشم +تصاویر

عصر امروز بر اثر سقوط تخته‌سنگی از کوه‌های مجاور در جاده مواصلاتی فشم محدوده پیچ فنس‌ها روی یک دستگاه خودروی رنو آل ۹۰ سفیدرنگ دو نفر کشته و زخمی شدند.

خبرگزاری فارس: سقوط تخته‌سنگی در مسیر جاده فشم محدوده پیچ فنس‌ها روی یک دستگاه خودروی سواری یک نفر را به کام مرگ کشاند و سرنشین دیگر را مجروح کرد.

عصر امروز بر اثر سقوط تخته‌سنگی از کوه‌های مجاور در جاده مواصلاتی فشم محدوده پیچ فنس‌ها روی یک دستگاه خودروی رنو آل ۹۰ سفیدرنگ دو نفر کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار خبرگزاری فارس در این حادثه یک فرد ۱۹ ساله در دم جان سپرد و یک فرد ۲۰ ساله که سرنشین خودرو بود، مجروح شد و توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.
در این حادثه تخت سنگ از ارتفاع ۴۰۰ متری روی خودرو سقوط کرده است و پرسنل راهور و هلال‌احمر نیز در این صحنه حضور یافتند، جاده‌های مواصلاتی بخش‌های لواسانات و رودبار قصران در شهرستان شمیرانات از وضع مطلوبی برخوردار نیستند و اهمیت ایمن‌سازی و لق‌گیری کوه‌های مجاور آن امری ضروری است.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HlB

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۳۴۳/ریزش_مرگبار_کوه_در_فشم_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: