Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@17:35:21 GMT

مانتو اسپرت تابستانی ویژه خانم های شیک پوش+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۳۴۸/مانتو_اسپرت_تابستانی_ویژه_خانم_های_شیک_پوش_عکس

مانتو اسپرت تابستانی ویژه خانم های شیک پوش+عکس

رکنا: در تابستان بهتر است از مانتوهایی با جنس خک استفاده شود.

شاید اغراق نباشد که بگوییم خرید مانتو اسپرت تابستانی برای خانم‌های جوان از هر خریدی در این فصل مهم‌تر است، در واقع خرید مانتو در هر فصلی اهمیت بسیار بالایی برای خانم‌ها دارد، خصوصاً در فصل تابستان به دلیل اینکه هوا گرم و آفتابی است باید مانتویی را بپوشید که خنک و راحت بوده و با چروک‌شدن برای شما دردسرساز نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل‌های مانتو اسپرت تابستانی متنوعی در بازار Store وجود دارد. گرچه آن‌چیزی که با رسیدن فصل جدید از سال جدید مدل‌هایی که برای انواع پوشاک ارائه می‌شود متفاوت است، چیزی که همیشه ثابت بوده و در خرید مهم‌ترین فاکتور به حساب می‌آید جنس پارچه‌ای است که برای دوخت مانتو به کار رفته است. در هوای داغ تابستانی پوشیدن جنسی که حس سبکی و خنکی را برای فرد به ارمغان بیاورد حائز اهمیت است. برای این فصل معمولاً بهترین جنس نخ و کرپ است. پارچۀ نخی به دلیل بافت لطیفی که دارد هیچ‌گونه حساسیت پوستی‌ای را ایجاد نمی‌کند و در این جنس فرد کمتر عرق می‌کند. سبکی مانتوهای نخی باعث شده هر بانویی در کمد لباس‌های تابستانی خود حتماً از این جنس مانتو را داشته باشد.

جنس کرپ علاوه بر اینکه بسیار سبک و خنک است، چروک هم نمی‌شود و این یعنی یک خصوصیت عالی برای اینکه خانمی را به خرید این جنس ترغیب کند. یک توصیه عالی برای شمایی که قصد دارید پارچه کرپ خریداری کنید و مدل مانتوی دلخواهتان را بدوزید: به‌جای خرید پارچه کرپ مانتویی، سراغ پارچه کرپ مقنعه‌ای بروید. دلیل این پیشنهاد شگفت‌انگیز این است که پارچه کرپ مقنعه‌ای نسبت به پارچه کرپ مانتویی بسیار نازک‌تر و سبک‌تر بوده و از‌لحاظ قیمت هم بسیار ارزان‌تر است. تنوع بسیار بالایی در رنگ‌بندی پارچه‌های کرپ مقنعه‌ای وجود دارد و این امکان را به شما می‌دهد که انواع مانتو اسپرت تابستانی با رنگ‌های متنوع را داشته باشید و استایل‌های جذابی را برای خود رقم بزنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۳۴۸/مانتو_اسپرت_تابستانی_ویژه_خانم_های_شیک_پوش_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: