Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:27:09 GMT

کشف محموله جديد قاچاق انسان در مرز ايران و ترکيه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۲۵۴۲۴/کشف_محموله_جدید_قاچاق_انسان_در_مرز_ایران_و_ترکیه

کشف محموله جديد قاچاق انسان در مرز ايران و ترکيه

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- يک زن جوان و يک مرد که در داخل بار يک تريلر مخفي شده و قصد ورود غيرقانوني از ترکيه به ايران را داشتند، توسط ماموران گمرک بازرگان کشف شدند.

به گزارش روز جمعه ايرنا از گمرک جمهوري اسلامي، اين دوازدهمين محموله قاچاق انسان است که امسال توسط ماموران گمرک کشف مي شود.
بر اساس اين گزارش، اين افراد در داخل بار تريلر مخفي شده بودند و قصد داشتند به صورت غير قانوني و قاچاقي از ترکيه وارد کشورمان شوند اما ماموران گمرک بازرگان با رصد اطلاعات محموله ها و استفاده از دستگاه هاي کنترلي موفق به کشف اين محموله قاچاق انسان شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران گمرک بازرگان با بررسي اطلاعات محموله هاي ورودي به کمک سامانه هاي هوشمند به يک بار کاميون لوازم و اشيا مبلمان که بصورت پالت بارگيري شده بود مشکوک مي شوند و با توجه به مشکوک بودن محموله پس از بازرسي به کمک دستگاه هاي کنترلي متوجه مي شوند که در لا به لاي محموله دو نفر پنهان شده اند.
پس از مشاهده اين افراد در بررسي هاي بيشتر يک زن جوان و يک مرد که هر دو تبعه کشورمان بودند کشف شدند.
در بررسي هاي اوليه مشخص مي شود که اين زن و مرد هيچ نسبتي با يکديگر ندارند و قاچاقچيان انسان پس از بريدن سيم پلمپ گمرک ترکيه اين دو نفر را در داخل بار جاسازي کرده بودند.
به گزارش ايرنا، هم اکنون گمرکات ايران مجهز به تجهيزات پيشرفته کنترلي و سگ هاي جست وجوگر است.
ماموران گمرک فقط در سال گذشته موفق به کشف 480 مورد قاچاق انسان در گمرکات کشور شدند و در سالجاري هم 50 مورد قاچاق انسان توسط ماموران گمرک کشف شده است .
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**9189**
تنظيم: اسماعيل داودي ** انتشار:کاردان
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۴۲۴/کشف_محموله_جدید_قاچاق_انسان_در_مرز_ایران_و_ترکیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: